37 personer tittar på det här hotellet
Boka nu, betala på plats
Official Hotel
FindHotel
Priceline456 US$
Trip.com350 US$
Omdömet skrevs 2 november 2019

Vår servitris var otroligt trevlig och artig och verkligen serviceminded! Så trevliga frukostar tack vare honom! Han var alltid tillgänglig att fråga då han alltid rörde sig runt! Tack för ett jättebra hotell!

Datum för vistelsen: november 2019
2  Tack Ellen S
chaitanyasharma1984, Director of Front Office & Residences på FIVE Palm Jumeirah Dubai, svarade på det här omdömetSvarade 18 december 2019

Dear Ellen S,

Thank you very much for staying with us. We are delighted to know that you had a memorable stay with us. Thank you very much for recognizing the efforts of our colleagues across the hotel.

There is no better motivation for us than getting recognized for our efforts by our valuable guests.

We appreciate you taking time to write a review and we look forward to welcoming you again.

Best regards,

Chaitanya Sharma

Omdömet skrevs 1 september 2019

Jag och min familj bodde på underbara FIVE Palm Hotel och njöt av varenda minut. Hotellet erbjuder allt du kan tänka dig och reser du med barn har de en mysig barnpool och ett bemannat barnrum med supergullig personal som genuint älskar att vara med barnen. Ett stort tack till fina Gerika som tog så väl hand om vår lilla dotter och satte guldkant på vår semester.

Hotellet har god mat, mycket fin service och ett bra läge. Mina varmaste (bokstavligt talat) rekommendationer!

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack John V
chaitanyasharma1984, Director of Front Office & Residences på FIVE Palm Jumeirah Dubai, svarade på det här omdömetSvarade 23 november 2019

Dear Guest,

Thank you for choosing FIVE Palm Jumeirah, Dubai and for sharing your feedback on TripAdvisor.

I am pleased that you enjoyed your stay with us. It is wonderful to hear that overall you enjoyed your time at FIVE Palm Jumeirah.

We look forward to welcome you back again soon.

Regards

Omdömet skrevs 22 maj 2019 från mobil enhet

Vi stannade här under en veckas tid för semester och vi kunde inte ha blivit mer nöjda. Superfräscha rum, bra service och toppen personal, speciellt Sanjay som jobbade nere vid poolområdet! Vi kommer definitivt tillbaks!

Datum för vistelsen: maj 2019
2  Tack Dubaisemester
Sambit Datta, Guest Services / Front Office på FIVE Palm Jumeirah Dubai, svarade på det här omdömetSvarade 12 oktober 2020

Dear Dubaisemester,

It is a pleasure knowing that our team was intuitively engaged in exceeding your needs!

We highly appreciate that you had a comfortable stay and have enjoyed our top-notch facilities, including the gym, spa, and sauna!

Rest assured that Sanjay will be praised for his impeccable efforts and dedicated work!

Looking forward to welcoming you back again soon!

Regards,

Sambit Datta

Front Office Manager

Omdömet skrevs 22 maj 2019 från mobil enhet

Fantastisk hotell. Jättebra service och god mat. George och Charles vid poolen gav superbra service så man kände sig extra ompysslad.
Sjukt bra städning 2 gånger per dag. Vi rekommenderar luxe sea view som hade en otrolig utsikt över havet och Dubai marina.

Datum för vistelsen: maj 2019
1  Tack sarahnJ216BG

Dear sarahnJ216BG,

We highly appreciate that you had a comfortable stay and have enjoyed our top-notch facilities!

Rest assured that the mentioned colleagues will be praised for their impeccable efforts and dedicated work!

Looking forward to welcoming you back again soon!

Regards,

Sambit Datta

Front Office Manager

Omdömet skrevs 19 april 2019 från mobil enhet

Hotellet var färdigt 2017 - området runt hotellet är ännu inte färdigbyggt. Läcker och utmanande utformning med entrén i form av en enorm glaskub med ett likaledes fint inbyggt konstverk 15x15x15m stort. Hotellet hyser ett flertal restsuranger och nattklubbar men även ett spa och har en en läckert inramat poolområde. Många vackra människor söker sig hit - bloggare, instagrammare och youtubers. På eftermiddagen vid poolen blir det en härlig klubbkänsla och många dansar i poolen. Utanför står diverse av de värsta vrålåken parkerade - Ferrari, Lamborghini, RR mm. Rummen är moderna med vacker inredning - jag gillade speciellt fondväggen bakom dubbelsängen. Vi hade en fantastiskt trevlig och relaxing vecka!

Datum för vistelsen: april 2019
Tack Pedahl
chaitanyasharma1984, Director of Front Office & Residences på FIVE Palm Jumeirah Dubai, svarade på det här omdömetSvarade 20 juli 2019

Dear Guest,

Thank you for choosing to stay at FIVE Palm Jumeirah Dubai and taking the time for sharing your experience.

The entire team and I are truly delighted to know that you had an enjoyable and relaxing stay and appreciated our hotel and its facilities as well as our unparalleled service and hospitality.

We sincerely hope that you will consider staying once again at FIVE Palm Jumeirah on your next travel to the city as we look forward to welcoming you back.

Warm regards,

Chaitanya Sharma