Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (6 997)
Filtrera omdömen
6 997 resultat
Medlemsbetyg
5 314
1 130
341
126
86
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
5 314
1 130
341
126
86
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 6 997 omdömen
Omdömet skrevs 11 december 2017

Bodde på hotellet i fyra nätter och kan sammanfatta vistelsen med att det är ett topphotell!
Personalen var serviceinriktade, frukosten väldigt vällagad och med stor variation både överlag och under de olika dagarna.
Det är precis lika vackert som på bilderna och här kommer ni som bokar trivas väldigt bra.
Rena och fräscha rum som städades medan man låg på stranden.

Enda ev. nackdelen är läget och då med Dubai C som åtanke, det är en bit in och med tanke på läget ute på Palm Island så finns det även endast ett litet restaurangutbud med höga priser.

Datum för vistelsen: december 2017
  • Restyp: Reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Service
Tack ChrilleW421
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
SofitelDxbPalm, Director of Operations på Sofitel Dubai The Palm Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 26 december 2017
Google-översättning

Dear Christian W,

Thank you for taking the time to share your feedback on TripAdvisor following your stay at Sofitel The Palm.

We are delighted to read your review; it gives us great pleasure to know that you enjoyed our the service provided by all our heartist’s, our facilities, the variety we offer at our restaurants, and the level of cleanliness of your room.

Please let us assure you our prices are in line with those of our competitors on the Palm. However, they are under constant review and we appreciate your comments.

We certainly look forward to welcoming you back, and to continue ensuring you have a magnifique stay.


Sincerely,
Ramsey El Saarany
Director of Operations
Sofitel The Palm,

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 14 november 2017 från mobil enhet

Vi åkte med våra barn och barnbarn till detta hotell och var jättenöjda med vår upplevelse. Fantastiskt trevlig personal, områden som passade såväl vuxna som barn och en superbra restaurang ”The Porterhouse”. Vi kommer gärna tillbaka!

Datum för vistelsen: november 2017
Tack 857ulrikad
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
SofitelDxbPalm, Director of Operations på Sofitel Dubai The Palm Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 15 november 2017
Google-översättning

Dear Ulrika D,

Thank you for posting your review on TripAdvisor following your recent stay at Sofitel The Palm Dubai. We truly appreciate you taking the time to write such a review with great comments.

We are glad to read that you had a fantastic experience and you were enjoying the resorts' facilities, overall accomodation, the quality of food experienced at Porterhouse and most of all the standard of services provided by our attentive and friendly ambassadors.

On behalf of all our teams, we would like to thank you for your nice comments. We are looking forward to welcoming you back to our hotel soon and create one more ‘Magnifique’ Journey for you.

Sincerely,
Ramsey El Saarany
Director of Operations
Sofitel The Palm, Dubai

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 8 juli 2017 från mobil enhet

Det absolut bästa hotell vi varit på (vana resenärer). Bra frukost, fantastisk utsikt från stora rum. Lätt att ta sig! Trevlig personal! Stort poolområde. Vi kommer förmodligen aldrig att hitta ett bättre hotell! Rekommenderas starkt!

Datum för vistelsen: februari 2017
Restyp: Reste som ett par
Tack Lisa T
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
SofitelDxbPalm, Guest Experience Team på Sofitel Dubai The Palm Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 11 juli 2017
Google-översättning

Dear Lisa T,

We would like to thank you for taking the time to share your feedback on TripAdvisor following your recent stay with us.

We are extremely pleased to learn that your stay at Sofitel The Palm, Dubai was very enjoyable and satisfactory. Moreover, we are glad that you have experienced luxury through our facilities, products and the standard of service we provide.

We certainly look forward to welcoming you back and to continue ensuring you have many more Magnifique stays with us.

Sincerely,
Guest Experience Team
Sofitel The Palm, Dubai

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 26 februari 2017

En resort som har allt du kan önska dig. Servicen är mycket bra och rummen är rena, fräscha och rymliga. En fantastisk frukostbuffé och underbar mat på de övriga restaurangerna. Gott om tillgång på solstolar både vid poolerna och på stranden.

Datum för vistelsen: februari 2017
Restyp: Reste med vänner
Omdömen sammanställs i samarbete med det här hotellet
2  Tack Christina L
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
SofitelDxbPalm, Guest E på Sofitel Dubai The Palm Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 1 mars 2017
Google-översättning

Dear christinaLundin,

We would like to thank you for taking the time to share your feedback on TripAdvisor following your recent stay with us. We are thrilled to learn that you were very impressed with our resort, your accommodation , quality of food and the standard of service provided by our charming and attentive ambassadors. It is also a delight to learn that your thoroughly enjoyed the breakfast and other restaurants. It has been a true pleasure to look after you and we look forward to welcoming you back to our hotel soon and create one more ‘Magnifique’ Journey for you.

Sincerely,
Guest Experience Team

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 14 februari 2017 från mobil enhet

Var igen på detta hotell där vi igen hade en lägenhet med 2 sovrum. En fantastisk upplevelse igen, mycket uppmärksam personal, lite tråkigt att restaurangen Maui hade samma meny som januari förra året,

Datum för vistelsen: januari 2017
Tack 944agnetaw
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
SofitelDxbPalm, Guest Experience Team på Sofitel Dubai The Palm Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 18 februari 2017
Google-översättning

Dear Agneta W,

Thank you very much for your amazing review. We are truly honored to read that you have chosen Sofitel The Palm for the second time and you were extremely satisfied on both visits.
We have shared your kind comments with the rest of our teams and we do look forward to welcoming you back soon for another great experiences for you.
Sincerely,
Guest Experience Team

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen