Omdömet skrevs 9 juni 2014

Hotellet är ett lågbudgethotell med totalt värdelös pool och tråkig mat. Rummen är lyhörda och trafiken utanför är väldigt störande. Alla röker överallt så detta hotell är definitivt inget för de som ej gillar cigarettrök. Det luktade t o m rök inne på rummen...
Stor reception men som sagt: rökigt!
Besöker gärna Sousse igen men inte detta hotell.

• Bodde här: juli 2013, reste med familjen
1  Tack Lillivi68
Omdömet skrevs 23 april 2014

Ett litet trevligt hotell i lågprisklass. Ingen vidare frukost eller övrig servering. Mycket enkla rum. Ett plus för en liten men ren pool på hotellets innegård. Bra service både i reception och bar. Tillbringade dock endast två nätter här.

• Bodde här: oktober 2013, reste som ett par
Tack JockeBokedal
Omdömet skrevs 24 februari 2014

Ett bra hotell för priset.
Frukosten var ingen höjdare, då de inte hade mycket i utbud. Middagen som serverades tycker jag var god och medelmåttig. Trevlig personal i reception och lobby, men dom kan ju faktiskt testa att le litegrann ibland. Sängarna var inte alls bekväma, madrassen var ojämn och väldigt hård på vissa ställen. Men jag kanske bara hade otur. Vi hade problem med varmvattnet i första rummet, så vi fick byta till ett annat.
Om man "bara" är ute efter ett rum att sova i med bra läge så rekommenderar jag Kaiser.

• Bodde här: februari 2014, reste som ett par
4  Tack Vickan2014
Omdömet skrevs 9 januari 2014 från mobil enhet

Ett lagom hotell till ett lagom pris. Vi bodde här över nyår 13-14. Rummen var bra (frånsett lite mögel i badrummet) städningen var bra (om man dricksar). Men undvik maten. Men eftersom det är nära till allt löser det sig. Nära stranden, matbutik och restaurang.

Poolen är inte uppvärmd och gymmet är ett skämt. Men massagen och värmepoolen i källaren är mysigt. Dock är de väldigt tjatiga om detta i lobbyn.

Bodde här: januari 2014, reste som ett par
1  Tack Henrik B
Omdömet skrevs 7 augusti 2013

Läget är bra, 5 min promenad till stranden och nära till restauranger. Frukosten var usel. Rummet var stort och med utsikt över havet trots att vi hade extrasäng. Aircondition på hela tiden utan extra betalning. Poolen liten men med sol. Vi gav städerskan hyfsat med dricks och vi fick exemplariskt städat. Inget kylskåp på rummet. Skulle behöva renoveras men då skulle priset stiga. Jag rekommenderar detta hotell pga priset men undvik att betala extra för måltider.

• Bodde här: augusti 2013
1  Tack Matrixswe