“Långtidsresa”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 5 sidor till!
Hotel Marhaba Beach
Rankad som nummer 3 av 36 hotell i Sousse
Omdömet skrevs mars 15 2017

För att slippa några månader av svensk vinter,är jag här i 2 månader mitten jan- mars.
Härliga rum,med värme som du reglerar själv. Balkong. Fin och välvårdad trädgård. Stranden underbar. Även om havet är friskt. Inomhuspool.,Många som solar på stranden eller i trädgården kring poolen.. God mat. Mycket trevlig personal. Rent och propert,. Lite aktiviteter, som gymnastik, boule,mm. Många återkommande gäster,
Underhållning,levande musik flera kvällar i veckan. Mycket prisvärt!! Rekommenderas varmt.
Billig taxi om man vill åka in till centrum ca3 km.

Tips för att välja rum: vintern: Önska söderläge./mot pool då får man sol på balkongen en del av dagen, Sommar: norr/mot ha ...
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: Mars 2017, reste ensam
Tack birgitta225

Omdömet skrevs december 11 2016 från mobil enhet

jag är från sverige, det är jattefin hotel, mycket bra service .. och område !! God mat tunisiska !! utmärkt pool!!klimat är så underbar !! har haft jätte fin semester förra året !! tänker fira julen där igen !! tack så mycket Marhaba beach tunisia

Bodde här: December 2016
Tack Salah O
Omdömet skrevs november 11 2014 från mobil enhet

Min man och jag hade höga förväntningar på hotellet efter att ha läst andra omdömen, men vi blev otroligt besvikna. Maten var fruktansvärd! Smakade ingenting! Vid måltiderna kändes det mer som man var på klassresa med långa köer och osmaklig mat. Stranden var fin - men man var tvungen att muta killen som jobbade där för att få plats då alla parasoll var upptagna redan vid 9 på morgonen. Alla aktiviteter på hotellet i form av vattensporter och aerobics gav känslan av att man befann sig i Lasse Åbergs klassiska "Sällskapsresan". Underhållningen på kvällen var pinsamt dålig. Drinkarna bestod endast av vodka och juice. Personalen var dock trevlig och hjälpsam. Vi brukar inte vara kräsna när vi reser, men denna resa gör vi aldrig om. Åk vart som helst men inte hit!

Bodde här: Juli 2014, reste som ett par
Tack Milla4123
Omdömet skrevs augusti 16 2013

Hotellet är mycket bra fast lite slitet . Maten är god, ölen och vinet smakar mycket bra, á la Carte maten, som ingår 1 gång i all inklusive är fantastisk, personalen är mycket vänliga, stranden är helt okej, disko för barn på kvällarna och olika aktiviteter för vuxna, trevlig stämning. Mycket nöjd.

• Bodde här: Augusti 2013, reste som ett par
1  Tack Ekaterina73
Omdömet skrevs augusti 14 2013

Vi bodde på Marhaba beach en vecka i juli 2013. Hotellet är ganska slitet, men var säkert pampigt en gång. Stranden är fin och man kan promenera flera kilometer om man vill. Restaurangen erbjuder ganska enahanda mat. Det som irriterade var att all personal hela tiden förväntade sig dricks för precis allt. Solstolarna vid poolen ska vara gratis, men de som arbetade vid poolen la ut handdukar på de bästa stolarna redan vid 7-tiden på morgonen. Sen fick man gå dit och ge dem några dinarer och få en stol.
Kvällsunderhållningen var lågbudget, snälla killar som stod på scenen och ville väl, men körde samma saker varje kväll, jobbigt att lyssna på om man hade rum mot poolen.

Tips för att välja rum: Välj rum mot gatan om ni inte tycker om högljudd underhållning mellan 20.30-23.15.
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: Juli 2013, reste som ett par
2  Tack GabriellaSweden
Andra hotell som du kanske också gillar …
Titta även på dessa hotell i eller i närheten av Sousse
0,4 km bort
Tej Marhaba Hotel
Nr 16 av 36 i Sousse
1 611 omdömen
Visa priser

Besökt Hotel Marhaba Beach? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Hotel Marhaba Beach

Adress: Boulevard 14 Janvier | Zone Touristique, Sousse 4031, Tunisien
Region: Tunisien > Sousse Governorate > Sousse
Bekvämligheter:
Bar/lounge Strand Fitnesscenter med gym/träningsrum Gratis frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Kostnadsfri parkering Barnaktiviteter (barn-/familjeanpassat) Restaurang Sviter Swimmingpool Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Nr 1 av De mest prisvärda hotellen i Sousse
Nr 1 av Familjehotell i Sousse
Nr 3 av Strandhotell i Sousse
Nr 3 av Lyxhotell i Sousse
Nr 4 av Romantiska hotell i Sousse
Prisklass: 220 kr - 779 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:4-stjärnigt — Hotel Marhaba Beach 4*
Antal rum: 259
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com, Hotels.com, Expedia, TripOnline SA och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Hotel Marhaba Beach. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Marhaba Beach Sousse
Marhaba Beach Hotel

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?