De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 5 sidor till!
Hotel Marhaba Beach
Rankad som nummer 3 av 36 hotell i Sousse
Omdömet skrevs augusti 14 2013

Vi bodde på Marhaba beach en vecka i juli 2013. Hotellet är ganska slitet, men var säkert pampigt en gång. Stranden är fin och man kan promenera flera kilometer om man vill. Restaurangen erbjuder ganska enahanda mat. Det som irriterade var att all personal hela tiden förväntade sig dricks för precis allt. Solstolarna vid poolen ska vara gratis, men de som arbetade vid poolen la ut handdukar på de bästa stolarna redan vid 7-tiden på morgonen. Sen fick man gå dit och ge dem några dinarer och få en stol.
Kvällsunderhållningen var lågbudget, snälla killar som stod på scenen och ville väl, men körde samma saker varje kväll, jobbigt att lyssna på om man hade rum mot poolen.

Tips för att välja rum: Välj rum mot gatan om ni inte tycker om högljudd underhållning mellan 20.30-23.15.
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: Juli 2013, reste som ett par
2  Tack GabriellaSweden

Omdömet skrevs juli 28 2013 från mobil enhet

Vi tvingades bo här ett dygn då vårt ordinarie hotell inte var tillgängligt pga en generalstrejk. Området är ganska litet och hotellet har inga aktiviteter, som tex mini golf eller tennis. Poolinrådet ok, uteservering mot stranden. Utbudet och buffé restaurangen liten och något trist, blir tråkig i längden. Hotell rummen ok men sängarna stenhårda. Tv utbudet dåligt, Tunisiskt och tyskt, men det finns wi fi så då kan man surfa själv. Finns bättre alternativ tex Lti El Ksar.

• Bodde här: Juli 2013
1  Tack Magnusigurra
Omdömet skrevs juli 12 2013 från mobil enhet

Vi var ett sällskap på 7 pers, rummen var helt ok, rent o fräscht. Det var premiär för all inclusive, (det blir nog inte fler gånger). Stranden var fantastisk och på bra avstånd, lunchen på beachen var mysig.

• Bodde här: Juni 2013
Tack mikeerix
Omdömet skrevs september 15 2012

Rummen var rena och ok men slitna. Badrummet var inte bra, mycket slitna med mögel runt badkaret och en del lagningingar och temporära lösningar som såg bedrövliga ut.
Maten var ok men inte mer, allt smakade lika men det fanns mycket att välja på.
Läget vid stranden är perfekt, lite avsides från shopping och stadspuls.
Om man vill så kan man gå till Medinan i Sousse via strandkanten.
Kvällsunderhållningen var av mycket varierande kvalitet, allt från värdelöst till "oss skojare emellan"-kvaitet.
Animationteam hade aktiviteter hela dagen, pilbåge, boule, vattenpolo, vattengympa mm.
Trevlig personal och servicevänliga men hade förväntat mer av servicen av ett 4 stjärnigt hotell.
Betyg:
Mat o dryck 2,5 av 5
Rum o toa 2 av 5
Läge 4 av 5

Summering: Hade förväntat mig allmänt högre standard av hotellet då det skall vara 4 stjärnigt, men i slutändan var det nog värt pengarna trots allt.

Tips för att välja rum: Kan tänka mig att rummen mot stranden har högt ljud från kvällsunderhållningen på terassen. slutar d ...
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: September 2012, reste med familjen
1  Tack falkeye
Omdömet skrevs augusti 19 2012

Jag kom nyss hem ifrån Tunisien och hotellet Marhaba Beach som ligger i Sousse. Jag var där tillsammans med min familj och det var femte sommaren i rad vi var där. Hotellet är helt underbart, läget & miljön är perfekt, hotellet har fin lobby, jättefina rum, sköna sängar, underbar personal & service. Stranden ligger precis ihop med hotellet och den är också jättefin. Det är fullt av aktiviteter hela dagarna som "Animation team" håller i, vattengympa, vattenpolo, pilkastning, boule, volleyball och så vidare. På kvällarna har de även uppträdanden, både för barn och vuxna med dans, beach-partyn, mag-dans, kareoke och andra olika roliga uppträdanden. Killarna och Fifi i animation team tillsammans med hela hotell&restaurangpersonalen är helt underbara och är en stor del till att vi alltid trivts så otroligt bra på detta ställe. Jag har ingenting att klaga på, åk till marhaba beach och NJUT!

• Bodde här: Juli 2012, reste med familjen
1  Tack Sara920621
Andra hotell som du kanske också gillar …
Titta även på dessa hotell i eller i närheten av Sousse
0,4 km bort
Tej Marhaba Hotel
Nr 16 av 36 i Sousse
1 611 omdömen
Visa priser

Besökt Hotel Marhaba Beach? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Hotel Marhaba Beach

Adress: Boulevard 14 Janvier | Zone Touristique, Sousse 4031, Tunisien
Region: Tunisien > Sousse Governorate > Sousse
Bekvämligheter:
Bar/lounge Strand Fitnesscenter med gym/träningsrum Gratis frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Kostnadsfri parkering Barnaktiviteter (barn-/familjeanpassat) Restaurang Sviter Swimmingpool Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Nr 1 av De mest prisvärda hotellen i Sousse
Nr 2 av Familjehotell i Sousse
Nr 3 av Lyxhotell i Sousse
Nr 3 av Strandhotell i Sousse
Nr 4 av Romantiska hotell i Sousse
Prisklass: 220 kr - 770 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:4-stjärnigt — Hotel Marhaba Beach 4*
Antal rum: 259
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com, Hotels.com, TripOnline SA, Expedia och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Hotel Marhaba Beach. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Marhaba Beach Sousse
Marhaba Beach Hotel

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?