Riadh Palms Hotel
Dar Antonia(Sousse)
Hotel Medina(Sousse)(Mycket prisvärt!)
  • Restaurang
Rabattmeddelande! 53 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 53 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 171 US$/natt.

Travelocity
  • Fri parkering
Marhaba Royal Salem(Sousse)(Mycket prisvärt!)
Cancelon
  • Frukost ingår
Rabattmeddelande! 12 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 12 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 171 US$/natt.

HotelsClick
  • Pool
Rabattmeddelande! 24 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 24 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 97 US$/natt.

Movenpick.com
  • Frukost ingår
Hotel Marhaba(Sousse)(Mycket prisvärt!)
Omdömet skrevs 20 september 2013

Detta är det sämsta hotellet jag varit på och det borde inte finnas hos Apollo! När vi kom fram till hotellet trötta och slitna efter resan fick vi vänta i 3 timmar på att få våra rum som skulle "städas", men när vi äntligen fick våra rum så var det inte alls vad vi hade förväntat oss. Rummen var väldigt slitna, toaletten var smutsig, lakanen hade röda fläckar, kackerlackor på golvet och inte ens tvål i badrummet. Vi blev sjukt besvikna och klagade till Apollos reseledare. Hur kan Apollo ens ha med detta hotell på sin lista? Personalen var otrevliga och fnyste åt oss när vi klagade på våra rum. Hotellbiträdet ringde sin kollega och sa något på arabiska och skrattade. Det kändes väldigt förolämpande eftersom de inte tog oss seriöst! Vi fick inte vatten när vi var törstiga utan någon äcklig sodavatten, så vi blev tvungna att köpa vatten utifrån trots att vi hade "all inclusive". Deras läskedryck var äcklig avslagen sockerdricka i smutsiga blåa platsmuggar. Kändes inte alls fräscht. Korridorerna var mörka och smutsiga med fläckiga mattor och väggar, och gamla dammiga soffor.
Internet i lobbyn fungerade nästan aldrig eftersom det blev överbelastat av så många som ville gå in samtidigt. Ville man koppla upp sig på internet fick man komma tidigt på morgonen eller väldigt sent på kvällen. Så mitt tips är: Åk INTE hit!

• Bodde här: augusti 2013, reste med familjen
6  Tack Roxana M
Hotel R, Guest Relations Manager på Riadh Palms Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 16 december 2016

We apologize for any inconvenience you may have felt during your stay. All the hotel staff is working hard in order to offer a pleasant stay to all our guests. We take your comments seriously and we will make the necessary adjustments. We assure you that we treat all our guests with equality, respect and dignity, and we refuse to make any judgment on their behavior, their cultures or their habits. Nevertheless, we will take the necessary disciplinary action against any employee who does not adhere to this rule.We hope to welcome you soon in our hotel and show you the improvements achieved.

Omdömet skrevs 3 september 2013 från mobil enhet

Hade en härlig vecka på detta hotell med hela min familj. mycket skratt denna resa och spaet var super bra. Många turister respekterade inte hotellets regler och då blir det inte så trevligt. Bra mat.

• Bodde här: oktober 2012
Tack Emily R
Hotel R, Guest Relations Manager på Riadh Palms Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 7 mars 2018

Thank you for your positive review and for taking the time to give us your impressions. Hotel Riadh Palms team is working hard to provide a memorable experience to all our guests. Your recognition encourage us to continue this effort. We hope to see you soon among us.

Omdömet skrevs 11 augusti 2013

fin strand,fin havsutsikt från balkongen det var det bästa.hemsk matsituation köer till allt för mycket folk ingen struktur på det.kom man i tid så kanske man hann att få av maten men då va det köer o rörigt.hemska drinkar i blåa plastmuggar avslagen dricka fick stå i kö för att få det med.solstolar sskulle vara gratis men icke gav man dricks till vakterna då fick man en stol för alla va upptagna när man kom på morgonen för vakterna hade lagt på handdukar så dom höll på stolar åt folk som betalade.var även utsatt i medina av folk som sa att dom jobbade på vårat hotell och lurade iväg en att titta på mattor tex heregud aldrig mer dit.klagade faktist till reseledaren.

• Bodde här: augusti 2013, reste som ett par
Tack Ann R
Hotel R, Guest Relations Manager på Riadh Palms Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 19 december 2016

We apologize for any inconvenience you may have felt during your stay. All the hotel staff is working hard in order to offer a pleasant stay to all our guests. We take your comments seriously and we will make the necessary adjustments.We hope to welcome you soon in our hotel and show you the improvements achieved.

Omdömet skrevs 12 juli 2013

Flott entré och fint poolområde men där slutade glansen. Smutsiga rum och äckligt badrum som luktade mögel. T.ex. fungerade inte behållarna för dushcreme och shampoo och det visade sig att dom var igensatta med mögel. Fullständigt kaos vid frukost och lunchresturangen. Fick leta efter tallrikar och glas som placerades på olika ställen och ibland var dom slut. Vi blev anvisade ett bord till middagen som vi skulle ha hela tiden, detta fungerade TVÅ gånger sen blev det samma röra innan dom kunde hitta ett bord till oss. Skulle äta a´lacartmiddagen som skulle beställas 24 tim innan och då trodde man att nu kan vi äntligen få lite fisk eftersom det inte fanns i buffèn. Då skulle man tagit första sittningen kl 18 men vi tog kl 20 och då var fisken slut! Hela hotellet var oorganiserat och personalen ganska snorkig. Solstolar måste man boka kl 05.30 senast om man ville ha. Det visade sig sen att trädgårds och strandpersonalen knäckte lite extra och fick betalt av en del gäster för att lägga ut handdukarna tidigt när dom började jobba. Nej jag rekommenderar att Apollo kollar upp hotellet eller ännu bättre: säg upp avtalet med dom.

• Bodde här: juni 2013, reste med familjen
1  Tack Margareta B

We apologize for any inconvenience you may have felt during your stay. All the hotel staff is working hard in order to offer a pleasant stay to all our guests. We take your comments seriously and we will make the necessary adjustments.With ISO 22000, ISO 9001, Cristal Food Check, Cristal Aqua Check, Cristal Pool Check, Cristal Safety Check, Cristal Fire Check, ISO 14001, Blue Flag and Green Key, we can assure you that hygiene is well respected and at the international standards. However, with a large number of guests, we recognize that things get dirty very quickly and faster than normal, but this does not prevent us from still continue to take steps and to double efforts to keep our hotel clean.We hope to welcome you soon in our hotel and show you the improvements achieved.

Omdömet skrevs 3 juli 2013

Jag, min man och våra två söner har precis kommit hem från semester på Riadh Palms i Sousse. Vistelsen varade mellan 24/6-2/7-2013. Kommer inte åka tillbaka till detta hotell igen.Främst pga matsituationen. Buffén var hemsk både frukost, lunch och middag. Det enda som gick att äta var pizzan. Det blev pizza både lunch och middag i en hel vecka. Jag är vegetarian och det fanns nästan ingen vegetarisk mat. Mycket olika typer av grytor bestående och kött fullt av senor. Personalen var otrevlig. Det finns gott om servitörer men de ägnade sig mest åt att skälla på varandra. Drycken serverades efter maten ( i bästa fall). Det fanns ingen möjlighet att gå och hämta vin eller vatten själv.

Rummen var slitna. Kaklet hade lossnat i badrummet. Smutsigt.

Positivt var animation team som gjorde sitt bästa för att få med barnen i olika aktiviteter. Jobbigt dock med dånande musik i högtalarna hela dagarna. Det gick inte att prata med varandra. Vi försökte hela tiden hitta solstolar så långt från högtalarna som möjligt.

Stranden är fin och det är bra att det är så nära centrum.

Nästa år blir det annat hotell och annat land.

Jenny

Tips för att välja rum: Betala extra för havsutsikt.
  • Bodde här: juni 2013, reste med familjen
Tack Jenny R