“Omdöme efter 14 dagar på Riadh Palms”
Omdöme om Riadh Palms Hotel

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 9 sidor till!
Riadh Palms Hotel
Rankad som nummer 10 av 36 hotell i Sousse
Omdömet skrevs oktober 9 2013

Bodde här i 14 dagar mellan sista veckan i September och första veckan i Oktober. Hade inga särskilt höga förväntningar utan hoppades bara på det bästa, som vanligt när man ska komma till ett nytt hotell.

Följande var bra:

- Helt okej rum, varken hög eller låg standard utan medel.
- Fint poolområde och maten var också helt okej, dock var man rätt trött på den efter 2 veckor.
- Bra underhållningsteam, men också lite jobbiga ibland.
- Trevlig personal i princip överallt. Speciellt barpersonal, och serveringspersonal.
- Havets närhet var helt perfekt.

Följande var inte bra:

- Dåligt wifi i lobbyn som knappt gick att ansluta på grund av överbelastning.
- Slitna rum, ingen tvål i varken dusch eller vid handfat.
- Små, sega och få hissar.
- Utbudet på dricka var inte så bra och kvalitén varierade från dag till dag.

Sammanfattningsvis, ett helt okej hotell. Cirka 3 stjärnor, kanske lite mer. Skulle kunna tänka mig att bo där igen, men enbart en vecka i så fall.

• Bodde här: September 2013, reste som ett par
1  Tack henricakesson
Hotel R, Guest Relations Manager på Riadh Palms Hotel, svarade på det här omdömetSvarade december 16 2016

We apologize for any inconvenience you may have felt during your stay. All the hotel staff is working hard in order to offer a pleasant stay to all our guests. We take your comments seriously and we will make the necessary adjustments.We hope to welcome you soon in our hotel and show you the improvements achieved.

Omdömet skrevs september 20 2013

Detta är det sämsta hotellet jag varit på och det borde inte finnas hos Apollo! När vi kom fram till hotellet trötta och slitna efter resan fick vi vänta i 3 timmar på att få våra rum som skulle "städas", men när vi äntligen fick våra rum så var det inte alls vad vi hade förväntat oss. Rummen var väldigt slitna, toaletten var smutsig, lakanen hade röda fläckar, kackerlackor på golvet och inte ens tvål i badrummet. Vi blev sjukt besvikna och klagade till Apollos reseledare. Hur kan Apollo ens ha med detta hotell på sin lista? Personalen var otrevliga och fnyste åt oss när vi klagade på våra rum. Hotellbiträdet ringde sin kollega och sa något på arabiska och skrattade. Det kändes väldigt förolämpande eftersom de inte tog oss seriöst! Vi fick inte vatten när vi var törstiga utan någon äcklig sodavatten, så vi blev tvungna att köpa vatten utifrån trots att vi hade "all inclusive". Deras läskedryck var äcklig avslagen sockerdricka i smutsiga blåa platsmuggar. Kändes inte alls fräscht. Korridorerna var mörka och smutsiga med fläckiga mattor och väggar, och gamla dammiga soffor.
Internet i lobbyn fungerade nästan aldrig eftersom det blev överbelastat av så många som ville gå in samtidigt. Ville man koppla upp sig på internet fick man komma tidigt på morgonen eller väldigt sent på kvällen. Så mitt tips är: Åk INTE hit!

• Bodde här: Augusti 2013, reste med familjen
6  Tack Roxana M

We apologize for any inconvenience you may have felt during your stay. All the hotel staff is working hard in order to offer a pleasant stay to all our guests. We take your comments seriously and we will make the necessary adjustments. We assure you that we treat all our guests with equality, respect and dignity, and we refuse to make any judgment on their behavior, their cultures or their habits. Nevertheless, we will take the necessary disciplinary action against any employee who does not adhere to this rule.We hope to welcome you soon in our hotel and show you the improvements achieved.

Omdömet skrevs september 3 2013 från mobil enhet

Hade en härlig vecka på detta hotell med hela min familj. mycket skratt denna resa och spaet var super bra. Många turister respekterade inte hotellets regler och då blir det inte så trevligt. Bra mat.

• Bodde här: Oktober 2012
Tack Emily R
Omdömet skrevs augusti 11 2013

fin strand,fin havsutsikt från balkongen det var det bästa.hemsk matsituation köer till allt för mycket folk ingen struktur på det.kom man i tid så kanske man hann att få av maten men då va det köer o rörigt.hemska drinkar i blåa plastmuggar avslagen dricka fick stå i kö för att få det med.solstolar sskulle vara gratis men icke gav man dricks till vakterna då fick man en stol för alla va upptagna när man kom på morgonen för vakterna hade lagt på handdukar så dom höll på stolar åt folk som betalade.var även utsatt i medina av folk som sa att dom jobbade på vårat hotell och lurade iväg en att titta på mattor tex heregud aldrig mer dit.klagade faktist till reseledaren.

• Bodde här: Augusti 2013, reste som ett par
Tack Ann R
Hotel R, Guest Relations Manager på Riadh Palms Hotel, svarade på det här omdömetSvarade december 19 2016

Omdömet skrevs juli 12 2013

Flott entré och fint poolområde men där slutade glansen. Smutsiga rum och äckligt badrum som luktade mögel. T.ex. fungerade inte behållarna för dushcreme och shampoo och det visade sig att dom var igensatta med mögel. Fullständigt kaos vid frukost och lunchresturangen. Fick leta efter tallrikar och glas som placerades på olika ställen och ibland var dom slut. Vi blev anvisade ett bord till middagen som vi skulle ha hela tiden, detta fungerade TVÅ gånger sen blev det samma röra innan dom kunde hitta ett bord till oss. Skulle äta a´lacartmiddagen som skulle beställas 24 tim innan och då trodde man att nu kan vi äntligen få lite fisk eftersom det inte fanns i buffèn. Då skulle man tagit första sittningen kl 18 men vi tog kl 20 och då var fisken slut! Hela hotellet var oorganiserat och personalen ganska snorkig. Solstolar måste man boka kl 05.30 senast om man ville ha. Det visade sig sen att trädgårds och strandpersonalen knäckte lite extra och fick betalt av en del gäster för att lägga ut handdukarna tidigt när dom började jobba. Nej jag rekommenderar att Apollo kollar upp hotellet eller ännu bättre: säg upp avtalet med dom.

• Bodde här: Juni 2013, reste med familjen
1  Tack Margareta B

We apologize for any inconvenience you may have felt during your stay. All the hotel staff is working hard in order to offer a pleasant stay to all our guests. We take your comments seriously and we will make the necessary adjustments.With ISO 22000, ISO 9001, Cristal Food Check, Cristal Aqua Check, Cristal Pool Check, Cristal Safety Check, Cristal Fire Check, ISO 14001, Blue Flag and Green Key, we can assure you that hygiene is well respected and at the international standards. However, with a large number of guests, we recognize that things get dirty very quickly and faster than normal, but this does not prevent us from still continue to take steps and to double efforts to keep our hotel clean.We hope to welcome you soon in our hotel and show you the improvements achieved.

Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Soussehotell
0,8 km bort
Orient Palace Hotel
Nr 23 av 36 i Sousse
876 omdömen
Visa priser

Besökt Riadh Palms Hotel? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Riadh Palms Hotel

Adress: Avenue du 14 Janvier, Sousse 4000, Tunisien
Region: Tunisien > Sousse Governorate > Sousse
Bekvämligheter:
Bar/lounge Strand Affärscenter med tillgång till internet Fitnesscenter med gym/träningsrum Gratis frukost Kostnadsfri parkering Barnaktiviteter (barn-/familjeanpassat) Restaurang Rumservice Spa Sviter Swimmingpool Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Nr 4 av Familjehotell i Sousse
Nr 7 av Spahotell i Sousse
Nr 8 av Lyxhotell i Sousse
Nr 8 av Strandhotell i Sousse
Prisklass: 305 kr - 1 227 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:4-stjärnigt — Riadh Palms Hotel 4*
Antal rum: 650
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. och Expedia så att du tryggt kan boka med Riadh Palms Hotel. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Riadh Palms Sousse
Riadh Palms Tunisia

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?