Boka nu, betala på plats
  • Frukost ingår
Cancelon
  • Frukost ingår
Omdömet skrevs 2 augusti 2010

Hotellet hade tillmötesgående och trevlig personal, bra läge, egen strand och pool. Bra frukost och mat på hotellet. Minus för den dåliga städningen i rummen. Köket i rummet hade för lite utrustning om man hade velat laga mat.

• Bodde här: april 2010, reste som ett par
Tack Stina79
Omdömet skrevs 20 juli 2010

Mycket otrevligt bemötande av hotellpersonalen under veckan. Vid ankomsten fick vi ej det rum vi bokat och betalat för utan blev utan någon som helst förklaring hänvisade till ett rum som luktade sopor utan balkong. När vi ifrågasatte och förklarade att vi inte bokat ett sådant rum blev förklaringen att de var fullbokade och att detta var det enda rum de hade tillgängligt. Efter lång diskussion med personal återigen blev vi lovade det rum vi bokat morgonen därpå. När vi dagen efter gick för att hämta nyckel blev vi informerade att det inte fanns ett sådant rum tillgängligt och att vi skulle återkomma några timmar senare. Först under eftermiddagen fick vi det rum vi betalat för utan förklaring eller kompensation. Vid utcheckning krävde hotellet att vi skulle betala för de telefonsamtal vi ringt till Apollos servicetelefon med anledning av att vi inte fått det rum vi betalat för. Fruktansvärd service,rekommenderar inte någon att resa till detta hotell!

• Bodde här: juli 2010, reste som ett par
Tack Kae12
Omdömet skrevs 16 juli 2010

Vi fick en fantastisk lägenhet högt upp med utsikt mot havet. Fräsch lägenhet med mycket bra städning och bäddning varje dag - helt underbart! Till hotellet hör en pool med solsängar som man fick låna gratis. Tyvärr funkar den inte riktigt för de minsta eftersom den inte var grund, utan jämt djup på 1,40 m runt om. Däremot passar stranden och havet bättre då det är långgrunt. Även på stranden hade hotellet solsängar man fick låna.

Personalen på hotellet var hjälpsamma och tillmötesgående, svarade på alla våra frågor och funderingar som vi hade. Det finns Safety-box att hyra.

Restaruangen som hörde till hotellet var tyvärr inte så bra. Det fungerade dock bra att äta frukost varje morgon, då de dukade upp en frukostbuffe som passade både barn och vuxna. Problemen uppstod när man ville välja mat från deras menu vid lunch eller middag. De kunde inte tillaga eller servera alla rätter som fanns i menyn, tråkigt nog för våra barn.

• Bodde här: juli 2010, reste med familjen
Tack Smillassmile
Omdömet skrevs 27 maj 2010

Jag ger detta hotell bra omdöme,det ända negativa var att bygget utanför hotellet!Annars var allt jätte bra,trevlig personal bra städning och nära till poolen och starnden

• Bodde här: maj 2010, reste med familjen
Tack chicoocsar
Omdömet skrevs 7 september 2009

- Det var ganska varmt i reception och matsal. Glödlampor saknades i lampetter och hall/kök. Påpekade tre gånger men inget hände. Endast en hiss som var ur funktion från morgonen fram till lunch. I sovrum finns prydnadslampor och ej nattdukslampor, svårt att läsa i sängen. Porslin endast för två personer, inte ens extra glas på toaletten. Övriga utrustning bestod av en 6-liters gryta och en stekpanna som var rund och ej gick använd. Ingen matlagningsutrustning. Inte ens en vass kniv för att skära bröd. Det kan vara upp till 20-25 undomar i tjugoårsåldern som inte bor på hotellet men som nyttjar poolen vilket den inte har kapasitet för.
+ God mat och ypperlig service.

• Bodde här: augusti 2009, reste som ett par
Tack Resgalen_9