“Bra mat och bra service”
Omdöme om Bella Musica

Bella Musica
Rankad som nr 22 av 325 Restauranger i Brasov
Bra för: Affärsmöten, Särskilda tillfällen, Lokal mat, Romantiska möten
Middagsalternativ: Lunch, Sent på kvällen, Frukost, Middag, Bokningar
Omdömet skrevs 12 oktober 2016

Vi var här en torsdagkväll i oktober och fick en riktigt bra upplevelse. Vinlistan är bra och det rumänska röda vinet imponerade. Jag kan rekommendera restaurangen till alla som vill ha en trevlig kväll med bra mat och gott vin.

Vi bodde även på hotellet som restaurangen hör till. Hotellet har tre stjärnor och vår förväntan var därefter. Vi blev rejält överraskade över de mycket fina rummen, allt var städat, fräscht och servicen hög. Detta hotell var den bästa hotellupplevelse jag haft på ett trestjärnigt hotell någonsin!

Tack Jan F

Omdömet skrevs 29 augusti 2016 från mobil enhet

Perfekt service. Kanongod mat med intressant kombination rumänskt/mexikanskt. Bra val av vin . Jättemysig och romantisk miljö.

Tack kukariamba
Omdömet skrevs 8 november 2015

Fin miljö i källarvalven. Menyn innehöll ett stort utbud av kött o fisk. Synd att rökning är tillåten i restaurangen, det drar ned betyget. Hotellet är däremot rökfritt,lugnt,bra frukost o trevlig personal.

Tack Harry Ö
Omdömet skrevs 8 november 2015 från mobil enhet

Mysigt, välstädat hotell med hjälpsam personal. Mitt i stan och nära till allt oavsett om du skall shoppa eller utforska Transylvanien med bil. Bevakad p plats finns 100 m från hotellet.
Hade stora förhoppningar på restaurangen då jag skulle fira min 50-årsdag där. Rökigt, maten sådär och servicen ursel.

Tack Carola Ö
Omdömet skrevs 6 september 2015

Riktigt mysig restaurang, men be om ett bord i källaren, bra priser, många olika alternativ till rätter. Stora portioner :-)

Tack Luleaiscold

Resenärer som tittade på Bella Musica tittade också på

Brasov, Brasov County

Besökt Bella Musica? Berätta vad du tyckte!