“Otillräcklig”

Rankad som nr 2 av 115 Restauranger i Sibenik
Bra för: Romantiska möten
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Ok men för lite mat. Snygg design men man söker efter middagen en pizzeria eftersom man är hungrig. Vill du prova gör det men bara om du är redan mätt.

Tack Slobodan S

Omdömet skrevs 4 mars 2018

Fantastiskt god mat och kunnig,glad och trevlig personal. Härlig atmosfär,fint belägen vid den vackra katedralen. Grattis till en stjärna i Michelinguiden!

Tack Anna-Karin U
Omdömet skrevs 16 augusti 2017

En av de bästa restaurangupplevelser i mitt liv. Vi tog avsmakningmenyn (rekommenderas!) och det tog ca 3 timmar. Maten är lokalt producerad och smakar fantastiskt, vi valde kroatiska viner till. Personalen är kunnig och trevlig och atmosfären sagolik (vi satt på gården). Vill ni ha lyx för ett bra pris, boka ett bord på Pelegrini. De borde ha en stjärna i Michelinguiden. PS. Pojkvännen friade framför porten på den stora katedralen utanför restaurangen precis efteråt :-)

Tack Mathilda B
Omdömet skrevs 18 juli 2017 från mobil enhet

Vi hade ett bord längst ner i trappan. Bakom oss tornar katedralen upp sig (där man även spelat in scener från Game of Thrones). En ung man satt där nere och spelade musik hela kvällen, lugn och stämningsfull musik. Vi beställde 5 rätter var och det var verkligen mättande. Vi drack en flaska vitt vin som var lokalt producerat. Hur gott som helst. Allt från omgivning till smakupplevelse var helt perfekt. Kunde inte varit bättre. Man förstår varför den här restaurangen blivit vald till Kroatiens bästa både 2015 och 2016.

Tack Anna H
Omdömet skrevs 17 juli 2017 från mobil enhet

Absolut en av dom bästa restauranger jag har ätit på, två år i rad Kroatiens bästa restaurang service absolut det bästa jag har sett, personal presenterar allt du får på tallriken och är alltid till hands, köttet extremt god, viner riktigt riktig bra
En av dom bästa matupplevelsen nånsin
Restaurang har riktig bra läge vid katedralen och är lite dyrare men för detta matupplevelse och service som erbjuds skulle jag kunna betala mer än 650 kuna för sex rätters middag
EXTREMT STARK REKOMMENDATION
ETT MÅSTE I SIBENIK

Tack Daniel J

Resenärer som tittade på Pelegrini tittade också på

Sibenik, Sibenik-Knin County

Besökt Pelegrini? Berätta vad du tyckte!