“Middag”
Omdöme om Proto Food&More

Proto Food&More
Rankad som nr 8 av 255 Restauranger i Zadar
Omdömet skrevs 24 juni 2017 från mobil enhet

Mycket bra service och väldigt vällagad mat till bra pris. Gnocchin var super och pastan med räkor likaså! Kan verkligen rekommendera charkplattor till förrätt! Prova detta vinet om ni dricker vitt.

Tack Puttehenningsson
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 864)

1923 av 1 864 omdömen

Omdömet skrevs 15 juni 2017 från mobil enhet

Vi åt lunch här med våra tre små barn. Åt tonfisken med sesamfrön som var kanon och en långkokt köttbit med gnocci som också var utmärkt. Drack deras hemgjorda iste och njöt av den bra stämningen och den positiva andan som kyparen bidrog till. Det märktes verkligen att de gillade vad de sysslade med och lagade mat med mycket hjärta.

Tack arono2014
Omdömet skrevs 6 juni 2017 från mobil enhet

Stilren och fräsch restaurang med fantastiskt prisvärd och god mat. Vi åt middag här två kvällar och förutom maten och prisläget möttes vi av en allert och kunnig serveringspersonal. Pröva gärna tonfisken och plattan med de lokalt producerade smakbitarna och lammet och.....mmmm.

Tack 957Larsson
Omdömet skrevs 3 juni 2017 från mobil enhet

Service 5 av 5. Frukosten var bra, inget wow men bra. Vi beställde banana Love, egg'n'plate och club sandwich. Egg'n'plate var inte så mycket mat, små brödbitar på en pinne och sen lite olika ostar, en skinkbit, små baconbitar och ett ägg. Sandwichen var god och mer matig. Och pannkakorna (banana Love) var riktigt fin, generöst med nutella!

Tack Börje J
Omdömet skrevs 26 maj 2017 från mobil enhet

Mycket god mat, bra råvaror och fint upplagt. Servicen är väldigt bra och personalen den trevligaste vi mött. Helt klart värt ett besök.

Datum för besöket: maj 2017
Tack martiny904

Resenärer som tittade på Proto Food&More tittade också på

Zadar, Zadar County

Besökt Proto Food&More? Berätta vad du tyckte!