“God mat med hög kvalité! ”
Omdöme om Pompei

Pompei
Rankad som nr 34 av 177 Restauranger i Pula
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Uteservering, Bokningar, Avhämtning
Omdömet skrevs 7 augusti 2017 från mobil enhet

Här serveras du stora portioner och maten är rykande varm. En risotto till förrätt räcker gott och väl som huvudrätt! Vi har ätit 4 olika rätter här och är lika nöjda med alla.

Tack Garpenholtz

TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs 25 juli 2017 från mobil enhet

Maten var okej, den smakade inte mycket och va lite kall när den serverades.

Servicen var usel.

Jag skulle inte rekommendera någon att gå hit, en typisk turistfälla, undvik!

Tack TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs 25 juni 2017 från mobil enhet

Grymt god pasta. Smakrik och till bra priser. Bra service av personalen. Det absolut bästa stället vi åt på i Pula. Mysigt beläget i en gränd.

Tack carlhenrikrapp
Omdömet skrevs 14 april 2017 från mobil enhet

Stressig personal med en servicenivå långt under vad som är acceptabelt. Knappast gästernas problem när man själv inte klarar jobbet.

Tack Lasse W
Omdömet skrevs 29 juli 2016 från mobil enhet

Här kan man sitta och njuta av omgivningen . Äta något gott och bara va . Hit kommer jag gärna åter.
Servicen är bra och maten utmärkt.

Tack Johan E

Resenärer som tittade på Pompei tittade också på

Besökt Pompei? Berätta vad du tyckte!