“Middag”

Restaurant Kantina Pula
Rankad som nr 24 av 188 Restauranger i Pula
Omdömet skrevs 20 juli 2018 från mobil enhet

Vi valde detta ställe efter Trip. Det kändes som ett gemytligt och trevligt ställe, vi valde placeringen på gatan, trevligt med mycket folk i rörelse.
Vi tog kött och skaldjur, glutenfritt som vanligt. Välhängt kött till MR grillat, mycket bra stekt och koll på kött kvaliteten. Skaldjuren var perfekt grillat. En fantastiskt efterrätt, semifreddo var helt suverän. Den trevligaste kyparen i Pula under vår semestervecka var Igor som serverade oss med exakthet och stil. Restaurangen håller ett bra prisläge. Hit kommer vi gärna igen.

Tack Thomas P

Omdömet skrevs 24 oktober 2017 från mobil enhet

Maten var riktigt god, jag åt tonfisktartar till förrätt och även tonfisk till huvudrätt och det ångrar jag inte. Gott vin. Initialt tyckte jag personalen inte var så uppmärksam men de bättrade sig allt eftersom. Kan rekommendera denna restaurang.

Tack Carra2014
Omdömet skrevs 5 juli 2017 från mobil enhet

God service och hyfsad mat. Lite dyrt i förhållande till kvalitén. Fantastisk vinlista men dessa viner kan bara beställas på flaska .

1  Tack kickipersson
Omdömet skrevs 11 september 2016 från mobil enhet

Blev rekommenderad restaurangen av personalen på hotellet och blev inte besviken. Pastan var god, kolgrillade köttet luktade fantastiskt

Tack Mikael S
Omdömet skrevs 14 augusti 2016 från mobil enhet

Restaurangen ligger inte jättecentralt men maten är otroligt god och restaurangen bjöd på förrätter! Personalen är trevlig och restaurangen är fräsch!

Tack Axel S

Resenärer som tittade på Restaurant Kantina Pula tittade också på

Besökt Restaurant Kantina Pula? Berätta vad du tyckte!