“Mycket god mat som var prisvärd ”

Restaurant Kantina Pula
Rankad som nr 24 av 188 Restauranger i Pula
Omdömet skrevs 24 oktober 2017 från mobil enhet

Maten var riktigt god, jag åt tonfisktartar till förrätt och även tonfisk till huvudrätt och det ångrar jag inte. Gott vin. Initialt tyckte jag personalen inte var så uppmärksam men de bättrade sig allt eftersom. Kan rekommendera denna restaurang.

Tack Carra2014

Omdömet skrevs 5 juli 2017 från mobil enhet

God service och hyfsad mat. Lite dyrt i förhållande till kvalitén. Fantastisk vinlista men dessa viner kan bara beställas på flaska .

1  Tack kickipersson
Omdömet skrevs 11 september 2016 från mobil enhet

Blev rekommenderad restaurangen av personalen på hotellet och blev inte besviken. Pastan var god, kolgrillade köttet luktade fantastiskt

Tack Mikael S
Omdömet skrevs 14 augusti 2016 från mobil enhet

Restaurangen ligger inte jättecentralt men maten är otroligt god och restaurangen bjöd på förrätter! Personalen är trevlig och restaurangen är fräsch!

Tack Axel S
Omdömet skrevs 25 juli 2015

Personalen va otroligt långsam och otrevlig, maten va det vidrigaste jag ätit!
Tog en pasta med tryffel som enbart smakade mjöl, fanns inte en tendens till tryffelsmak. Sammanfattningsvis betalade jag för pasta med bechamelsås som va översaltad.

1  Tack Ninna736

Resenärer som tittade på Restaurant Kantina Pula tittade också på

Besökt Restaurant Kantina Pula? Berätta vad du tyckte!