“Högklassig restaurang! ”
Omdöme om Tavern Medeja

Tavern Medeja
Rankad som nr 1 av 189 Restauranger i Pula
Omdömet skrevs 6 augusti 2017 från mobil enhet

Fantastiskt vällagad middag i en underbart idyllisk miljö! Maten smakade fantastiskt! Åk dit. Mitt tips är att prova tryffelosten till förrätt! Helt fantastiskt gott ❤

Tack Moa J

Omdömet skrevs 6 augusti 2017 från mobil enhet

Helt underbart! Alla detaljer var helt genomtänkta, vacker inredning, bra musik, trevlig personal och helt fantastisk mat och dryck! 5/5!!!

Tack Erik B
Omdömet skrevs 2 augusti 2017 från mobil enhet

Fantastisk middag och underbar service! Ägarparet på Medeja är mycket duktiga på både vin och mat, ger bra tips på mat och förmedlar en mycket bra trivsel. Vi har ätit där två gånger och köttet, de lokala vinet och råvarorna är fantastiska. Vi kommer tillbaka! Stort tack! Hälsningar från två svenska familjer med tonåringar.
OBS! Bordsservering krävs, populärt ställe.

Tack Paradise92389
Omdömet skrevs 24 juli 2015

Konoba Medeja drivs av Kristian och Laura och de är ett mycket trevligt par. De ställer upp och gör maten som man önskar. Deras tryffelsås är helt underbar. Inte många restauranger gör lika god tryffelsås. Den äts bäst med tortellini.
Om man bokar en dag i förväg så kan de servera Peka. Kött och potatis i folie, grillat på kolgrill. Det är festligt och mycket gott.

4  Tack Rickard M
Omdömet skrevs 17 augusti 2014

Var på denna restaurang vår sista kväll i Kroatien och ångrar det inte för en minut. En bra meny med mycket att välja på,dessutom gör de sin egen pasta till pastarätterna. Känns genuint och äkta. Ett plus för oss var att det fanns en liten lekpark utanför restaurangen där våra barn kunde roa sig när de inte kunde sitta still.

• Atmosfär
1  Tack karth7

Resenärer som tittade på Tavern Medeja tittade också på

Besökt Tavern Medeja? Berätta vad du tyckte!