“TIVOLI🇭🇷”

Kök: Pizza
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 30 juli 2017 från mobil enhet

Bästa pizzan jag ätit i hela mitt liv!!! Jättemysigt, trevlig miljö, trevlig personal och mycket mat att välja mellan. Åker jag till Pula igen, så är det här jag ska äta 5/5 poäng!!!

1  Tack The K

Omdömet skrevs 25 juli 2017 från mobil enhet

Vi besökte Tivoli kl 15 för en lunch innan siestan.

Enkelt att hitta parkering precis utanför.
Det va mycket folk men vi fick ett bord fort som gjordes iordning för oss.

Servicen var jätte bra, trevliga och hjälpsam.

Pizzorna va jätte goda! Det går inte att jämnföra med dom flötiga och tråkiga svenska pizzor vi har hemma i Svea.

Priserna var också bra, en kebabpizza och en mozzarella/ruccola pizza + 2 flaskor pepsi 120 SEK.

Missa inte denna fantastiska restaurangen om ni är i området!

1  Tack Mobile722410
Omdömet skrevs 5 juli 2017 från mobil enhet

Stor restaurang med massor av platser både inne och ute. Goda pizzor som kan fås i olika storlekar. Prisvärt och perfekt för barnfamiljer med en lekplats precis utanför.

1  Tack kickipersson
Omdömet skrevs 15 juni 2017 från mobil enhet

Den här pizzan kan inte ens jämföras med pizzan från våra svenska pizzerior. Jag kan med handen på hjärtat säga att det är den godaste pizzan jag ätit. Vi bodde nära, så vi hittade stället av en slump, men jag kan verkligen rekommendera er att ta er hit!

1  Tack Sandra O
Omdömet skrevs 9 augusti 2016

Som tidigare nämnt är det definitivt värt att leta upp. Vi bodde nära och besökte pizzerian ett flertal gånger. En av dom godaste pizzorna jag ätit, fräscha råvaror, billigt, mycket smak och krispigt, 10 av 10 Pizzeria helt klart!

Tack Karl-Johan H

Resenärer som tittade på TiVoli tittade också på

Besökt TiVoli? Berätta vad du tyckte!