“Restaurang besök ”

Kök: Kroatiskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen
Middagsalternativ: Sent på kvällen
Omdömet skrevs 24 maj 2017 från mobil enhet

Tog en mixtgrill och den var okej men inte mer. Men personalen var mycket trevlig. Vi blev rekommenderade ett rött vin som enligt min mening var ok men inte mer. Atmosfären gör endå restaurangen värt ett besök.

Tack Niklas E

Omdömet skrevs 15 juli 2016 från mobil enhet

Mycket god och prisvärd mat i Pulas gamla stad. Vi åt pizza, pasta och grilled mix. Trevlig personal. Bra läge.

Tack Anette K
Omdömet skrevs 9 juli 2016 från mobil enhet

Vi var här under kvällstid mycket pågrund av goda recensioner på TripAdvisor och vi blev inte besvikna utan mycket och god mat. Bra service fast det var mycket folk. Rekommenderas starkt för den som tycker om pizza.

Tack Rasmus J
Omdömet skrevs 17 juni 2014

Besökte restaurangen efter att ha läst rekommendationerna på tripadvisor. Förstår överhuvudtaget inte varför den fått bra betyg. Uteserveringen är inte särskilt mysig men framförallt var maten under all kritik. Beställde en spagetti med frutti di mare och fick en tallrik med osaltad pasta med några burkmusslor. Jag är inte den som inte brukar äta upp maten, men här lämnade jag allt på tallriken och åt en tallrik pommes istället. Pizzan såg ok ut på stället men skulle inte rekommendera nån att äta annat än pizza och pommes här, och det gäller istortsätt alla restauranger jag såg på huvudgatan i gamla stan i Pula.

• Atmosfär
1  Tack ms_Ann78
Omdömet skrevs 7 oktober 2012

Bra service, bra kvalitet utan att ligga i Oazas klass. Priserna är dock mycket bra, något över normal lunchklass.

Tack Svenakeb

Resenärer som tittade på Orfej tittade också på

Besökt Orfej? Berätta vad du tyckte!