“Bra mat och service ”

Jupiter
Rankad som nr 8 av 167 Restauranger i Pula
Kök: Pizza
Bra för: Större grupper, Familjer med barn
Middagsalternativ: Lunch, Middag, Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar, Avhämtning
Omdömet skrevs augusti 6 2017 från mobil enhet

Vi var där 2 gånger under vår vistelse i Pula. Mycket folk men personalen var effektiva och ordnade bord varje gång. God mat vid varje tillfälle. Grillspett med grillade grönsaker var mycket gott. Vi åt aldrig pizza men med den mängd som serverades i restaurangen är de nog också bra.

Tack patrikola1

Omdömet skrevs juli 19 2017 från mobil enhet

Vi var här med hela familjen på sex personer och alla tyckte mycket om restaurangen. Mycket folk och högt tempo! Fin terrass. Något lång väntan med stressad men trevlig personal. Pizzan (Istrian) var helt fantastisk! Även bra pasta till de minsta barnen.
Rekommenderas!

Tack Jenny T
Omdömet skrevs juli 11 2017 från mobil enhet

Mycket god pizza, grillspett och dryck. Trevlig personal och fin terrass att äta på. Mycket prisvärt. Rekommenderas varmt.

Tack Jill A
Omdömet skrevs juli 6 2017 från mobil enhet

Trots fullbokat löste personalen smidigt en dryg timmes slot för oss 8 som droppade in. Maten var bra.

Tack Mattias H
Omdömet skrevs juli 2 2017 från mobil enhet

Fantastisk mat. Vi satt på terassen och det kan rekommenderas då där var mysigt att sitta. Jättetrevlig personal och härlig atmosfär. Bästa i Kroatien så här långt för vår del.

Tack cmplovina

Resenärer som tittade på Jupiter tittade också på

Besökt Jupiter? Berätta vad du tyckte!