“Perfekt pizza! ”

Jupiter
Rankad som nr 11 av 182 Restauranger i Pula
Kök: Pizza
Bra för: Familjer med barn, Större grupper
Middagsalternativ: Lunch, Sent på kvällen, Frukost, Middag, Leverans, Bokningar, Avhämtning
Omdömet skrevs 19 juli 2017 från mobil enhet

Vi var här med hela familjen på sex personer och alla tyckte mycket om restaurangen. Mycket folk och högt tempo! Fin terrass. Något lång väntan med stressad men trevlig personal. Pizzan (Istrian) var helt fantastisk! Även bra pasta till de minsta barnen.
Rekommenderas!

Tack Jenny T

Omdömet skrevs 11 juli 2017 från mobil enhet

Mycket god pizza, grillspett och dryck. Trevlig personal och fin terrass att äta på. Mycket prisvärt. Rekommenderas varmt.

Tack Jill A
Omdömet skrevs 6 juli 2017 från mobil enhet

Trots fullbokat löste personalen smidigt en dryg timmes slot för oss 8 som droppade in. Maten var bra.

Tack Mattias H
Omdömet skrevs 2 juli 2017 från mobil enhet

Fantastisk mat. Vi satt på terassen och det kan rekommenderas då där var mysigt att sitta. Jättetrevlig personal och härlig atmosfär. Bästa i Kroatien så här långt för vår del.

Tack cmplovina
Omdömet skrevs 27 juni 2017 från mobil enhet

Vi delade på en Jupiter - medium och det var alldeles lagom till lunch . God pizza, bra service och skönt läge lite avsides. Toppen terass med bra skugga i värmen!

Tack Cia645

Resenärer som tittade på Jupiter tittade också på

Besökt Jupiter? Berätta vad du tyckte!