“Roadtrip 2017”

Jupiter
Rankad som nr 8 av 167 Restauranger i Pula
Kök: Pizza
Bra för: Större grupper, Familjer med barn
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Lunch, Frukost, Leverans, Bokningar, Avhämtning
Omdömet skrevs juli 11 2017 från mobil enhet

Mycket god pizza, grillspett och dryck. Trevlig personal och fin terrass att äta på. Mycket prisvärt. Rekommenderas varmt.

Tack Jill A

Omdömet skrevs juli 6 2017 från mobil enhet

Trots fullbokat löste personalen smidigt en dryg timmes slot för oss 8 som droppade in. Maten var bra.

Tack Mattias H
Omdömet skrevs juli 2 2017 från mobil enhet

Fantastisk mat. Vi satt på terassen och det kan rekommenderas då där var mysigt att sitta. Jättetrevlig personal och härlig atmosfär. Bästa i Kroatien så här långt för vår del.

Tack cmplovina
TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs juni 27 2017 från mobil enhet

Vi delade på en Jupiter - medium och det var alldeles lagom till lunch . God pizza, bra service och skönt läge lite avsides. Toppen terass med bra skugga i värmen!

Tack TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs september 11 2016 från mobil enhet

Ta den egna pizzan Jupiter. Bra råvaror och inte så flottiga pizzor.
Stället är väldigt mycket större än vad man först tror när man står utanför

Tack Mikael S

Resenärer som tittade på Jupiter tittade också på

Besökt Jupiter? Berätta vad du tyckte!