“Bra snabb service o god pizza”
Omdöme om Jupiter

Jupiter
Rankad som nr 11 av 182 Restauranger i Pula
Kök: Pizza
Bra för: Familjer med barn, Större grupper
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Lunch, Middag, Frukost, Leverans, Bokningar, Avhämtning
Omdömet skrevs 6 juli 2017 från mobil enhet

Trots fullbokat löste personalen smidigt en dryg timmes slot för oss 8 som droppade in. Maten var bra.

Tack Mattias H

Omdömet skrevs 2 juli 2017 från mobil enhet

Fantastisk mat. Vi satt på terassen och det kan rekommenderas då där var mysigt att sitta. Jättetrevlig personal och härlig atmosfär. Bästa i Kroatien så här långt för vår del.

Tack cmplovina
Omdömet skrevs 27 juni 2017 från mobil enhet

Vi delade på en Jupiter - medium och det var alldeles lagom till lunch . God pizza, bra service och skönt läge lite avsides. Toppen terass med bra skugga i värmen!

Tack Cia645
Omdömet skrevs 11 september 2016 från mobil enhet

Ta den egna pizzan Jupiter. Bra råvaror och inte så flottiga pizzor.
Stället är väldigt mycket större än vad man först tror när man står utanför

Tack Mikael S
Omdömet skrevs 4 augusti 2016 från mobil enhet

Super goda pizzor o trevlig personal :) trevlig miljö och mycket bra priser åt även seafood pasta som smakade himmelskt..

Tack Susann S

Resenärer som tittade på Jupiter tittade också på

Besökt Jupiter? Berätta vad du tyckte!