“Mat”

Jupiter
Rankad som nr 8 av 167 Restauranger i Pula
Kök: Pizza
Bra för: Större grupper, Familjer med barn
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Lunch, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar, Avhämtning
Omdömet skrevs augusti 4 2016 från mobil enhet

Super goda pizzor o trevlig personal :) trevlig miljö och mycket bra priser åt även seafood pasta som smakade himmelskt..

Tack Susann S

Omdömet skrevs juli 29 2016

Trevlig pizzeria med även annan god mat. Vi var 4 i sällskapet som tog 4 olika sorters mat. Jag åt traditionell kroatisk Cevapi. De övriga åt pasta, pizza och kyckling. Pastan och pizzan var bra, men kycklingen var lite tråkig. Men överlag så var det en trevlig middag med god mat.

Tack Molgemar
Omdömet skrevs juli 21 2016 från mobil enhet

Vi tog en kort paus och familjen delade på en pizza med spröd botten och generöst med fyllning. Stället har en mysig takterrass med välbehövlig skugga.

Tack Henrik E
Omdömet skrevs juli 20 2016 från mobil enhet

Även om pizzorna var goda så var jag inte nöjd med detta besök. Vi hade bokat bord för 8 personer och ändå var det svårt att få bord. När vi väl fått ett bra bord och satt oss fick vi flytta till ett annat bord som vara gjort för max 6 personer och som var så trångt möblerat att alla var tvungna att resa på sig så fort någon skulle på toa. När de goda pizzorna väl kom fick barnen som beställt pasta och sallader vänta 10 minuter till. Med lite leende och god service hade vi nog förlåtit det mesta men de uteblev. Bättre kan ni!?

3  Tack Lars K
Omdömet skrevs juli 19 2016 från mobil enhet

Helt ok pizza och grillad tonfisk. Lite ful inredning men dom är trevliga. Inte så supermycket folk för det ligger lite off.

Tack Richard B

Resenärer som tittade på Jupiter tittade också på

Besökt Jupiter? Berätta vad du tyckte!