“Genuint och gott”

Kök: Europeiskt
Bra för: Romantiska möten, Lokal mat
Middagsalternativ: Lunch, Sent på kvällen, Frukost, Middag, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 24 juni 2017 från mobil enhet

Annorlunda men mycket god och vällagad bosnisk mat. Tog en slags pirog, filodegsinbakat kött, ost och grönsaker. Sambon tog en ostfylld färsbiff också den väldigt god. Till detta bakad potatis och sallad. Sambon provade bosnisk öl som han blev mycket förtjust i. Trevlig personal om än liten lokal. Bäst att boka bord!

Datum för besöket: juni 2017
Tack larsgoeranb
Skriv ett omdöme.Omdömen (4 668)

Omdömet skrevs 12 maj 2017 från mobil enhet

Det blev bara en enkel lunch. Vi ville återvända en kväll för att äta mer, men tiden räckte inte till.
Det kändes ändå att de visste hur maten skulle lagas. Mysig miljö och trevligt på alla sätt.

Datum för besöket: maj 2017
Tack Hermanlasse
Omdömet skrevs 31 oktober 2016 från mobil enhet

Litet hak med några bord inomhus, lite fler i gränden utanför. God och smakrik mat! Vi provade några olika bosniska specialiteter, allt finemang. Avslutade med härlig baklava och bosniskt kaffe - rekommenderas varmt!

Datum för besöket: oktober 2016
Tack marialC4725HC
Omdömet skrevs 23 oktober 2016

Vi åt lunch här på tips av Tripadvisor. Restaurang med inriktning på Bosnisk mat. Mycket bra mat med goda smaker. charmig atmosfär. Ganska få bord, men några ute och några inne.

Datum för besöket: oktober 2016
Tack stefanbX6060AE
Omdömet skrevs 30 september 2016

Vi kom 1.5 timme före vår bokning och det gick bra att få bord på en gång. Restaurangen var placerad i en gränd lite vid sidan om och husväggarna gav skön skugga. Jag åt en mixad tallrik och min vän valde en bosnisk specialare - maten var jättegod och kändes redig. Vi kom tidigt och fick plats, men borden fylldes snabbt och rätt många hade bokat i förväg.

Datum för besöket: september 2016
Tack kakann2015

Resenärer som tittade på Taj Mahal tittade också på

Dubrovnik, Dubrovnik-Neretva County

Besökt Taj Mahal? Berätta vad du tyckte!