“Ny matupplevelse ”

Restaurant Lapad
Rankad som nr 120 av 424 Restauranger i Dubrovnik
Kök: Kroatiskt
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Vi hamnade här av en tillfällighet och beställde in något som vi inte hade riktigt koll på vad det var. Å de va jättegott. Å billigt. Ett bra val och mycket för pengarna

Tack 445carinaa

Omdömet skrevs 3 december 2017

underbar restaurang väldigt nära vårt hotel, med rejäla portioner god inhemsk mat cevapici kött,, och trevlig personal och bra service

Tack rdr06
Omdömet skrevs 31 augusti 2017 från mobil enhet

Fantastisk mat och toppenservice! Vi tog mixed grill för två, sallad till och inhemskt rödvin. Fatet med mat var enormt och allt var jättegott och trots ett ärligt försök kunde vi inte äta allt...

1  Tack Pernilla F
Omdömet skrevs 23 juni 2017 från mobil enhet

Vi tyckte att menyn var rörig. Mannen var nöjd med sin biff som smälte i munnen. Mitt var gott men ingen större upplevelse.
Bra service

Tack sture2
Omdömet skrevs 7 oktober 2016 från mobil enhet

Efter lite rundturer i Dubrovnik kom vi spontant in på denna mysiga restaurang.

Perfekt service, supergod mat och lugn fin musik förgyllde kvällen.
Restaurangen kan väl rekommenderas till alla och envar.

Tack Jan T

Resenärer som tittade på Restaurant Lapad tittade också på

Dubrovnik, Dubrovnik-Neretva County

Besökt Restaurant Lapad? Berätta vad du tyckte!