“Fantastiskt gott!”

Rankad som nr 59 av 439 Restauranger i Dubrovnik
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Avhämtning
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Avhämtning
Omdömet skrevs 18 juni 2018 från mobil enhet

Litet hål i väggen ställe. Vi hade turen som fick plats precis vid fönstret. Stället var så fullt att folk satt i trappan utanför och käkade. Härlig personal och fantastiska bläckfiskringar! Rekommenderas!

Datum för besöket: juni 2018
Tack Nina W

Omdömet skrevs 17 juni 2018 från mobil enhet

Supergott med rolig meny. Burgare gjort med rökar, bläckfisk, sardiner eller tonfiskbugare. Tonfiskburgare va löjligt god. Tycker de va lite dyrt men ska de är prisvärt. 80 kN för en burgare endast. Och du blir mätt! Fins även mackor och andra saker. Suuuper trevlig personal!

Datum för besöket: juni 2018
Tack idaw400
Omdömet skrevs 24 augusti 2017 från mobil enhet

Vi jagade först en restaurang där vi kunde sitta ned och bli serverade i vanlig anda, men Barba överträffade och i slutändan var vi glada över att pröva något annorlunda! Hamburgaren gjord på bläckfisk är särskiljt att rekommendera, och att Barba lyckas skapa sådant mästerverk till så överkomlig prislapp är magiskt! Är man i Dubrovnik och har en kväll där mat, kaffe och drinkar gärna tas på olika ställen kan vi som pr definitivt rekommendera Barba! Barba drivs tydligen av 2 syskon tillsammans med deras far som står för hemligheterna i köket. Perfekt ställe att äta på när man ska strosa runt i Dubrovnik på!

Datum för besöket: augusti 2017
1  Tack lucasn934
Omdömet skrevs 19 juni 2017 från mobil enhet

Fisk- och skaldjursplankan för två är sällsynt prisvärd i en annars löjligt dyr Gamla stan. Bläckfiskburgaren och de friterade ostrona är topp. Barba-ölen likaså. Charmigt, gott å bra service men spartanska sittplatser.

Datum för besöket: juni 2017
Tack Stromming
Omdömet skrevs 30 september 2016

En väldigt liten, men trevlig och lite annorlunda restaurang. På menyn fanns bläckfiskburgare, men jag valde en räkburgare och är jättenöjd. Min vän valde en smörgås och var också nöjd.

Datum för besöket: september 2016
Tack Kakan N

Resenärer som tittade på Barba tittade också på

Dubrovnik, Dubrovnik-Neretva County

Besökt Barba? Berätta vad du tyckte!