“Supergod risotto”

Kök: Franskt, Från Medelhavet, Modernt
Middagsalternativ: Lunch, Middag, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Lunch, Middag, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 31 mars 2018

Fin, stillsam restaurang med bra service och trevlig personal. Underbart god mat. För min del den godaste risotto jag någonsin ätit!

Tack Gunnel A

Omdömet skrevs 3 maj 2017 från mobil enhet

Lugnt och harmonisk restaurang! Spännande och god mat. Åt lamm med polenta. Sagolikt gott. Satt på ovanvåningen med utsikt över gamla stan. Klart värt ett besök!

Tack Calcamma
Stara L, Guest Relations Manager på Stara Loza Rooftop Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 12 maj 2017

Kära Calcamma,
Tack för den här stora översynen. Vi hoppas att vi ses igen.

Vänliga Hälsningar,

Omdömet skrevs 26 juli 2016

Huset och matsalen är otrolig vacker. Rekommenderar takterrassen med fantastisk utsikt. Vi åt en piggvar som var fantastisk god men portionen var på tok för liten. Kötträtterna såg generösare ut. Hovmästaren bjöd på en drink och lovade rätta till saken.

Tack Bjorntobewild
Omdömet skrevs 7 maj 2016 från mobil enhet

Efter en lång dag med diverse aktiviteter, såsom linbanan upp till horizont, så letade vi ett ställe att äta middag på. Hamnade på stara loza lite av en slump då det såg trevligt ut och hade en lite annorlunda och spännande meny. Blev glatt överraskade av den välkomponerade maten som ackompanjerades av ett passande vin. Rekommenderar detta ställe till alla som besöker gamla stan. Prisvärt och trevligt, samt ovanligt fräsch toalett.

Tack Lars L
Stara L, Public Relations Manager på Stara Loza Rooftop Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 19 maj 2016

Dear Guest,

we're sorry that we can not reply to your wonderful review in your own language and we hope that you wont mind us writing in English. Anyway, thank you very much for the lovely review. We're pleased to hear that you liked our food and service and we'll be more than happy to welcome you again.

Best regards,

the ''Stara Loza'' team.

Omdömet skrevs 7 maj 2016 från mobil enhet

Ett relativt nyöppnat ställe som inte hunnit etablera sig än - dock ett äkta guldkorn! Vi åt middag här och ångrar oss inte en sekund. Ankan var helt fantastisk, den serverad på tunna degskivor som sög upp såsen - påminde lite om knödeln. Kalven var också utmärkt. Kort sagt var detta den bästa måltid vi intog under vår 4 dagars vistelse i staden (till och med toaletten var i toppklass).

Tack Lisa H

Resenärer som tittade på Stara Loza Rooftop Restaurant tittade också på

Dubrovnik, Dubrovnik-Neretva County

Besökt Stara Loza Rooftop Restaurant? Berätta vad du tyckte!