Omdömet skrevs 5 juli 2017

Ett bra medelklasshotell. Bra bemötande och bra service i receptionen. Mycket gott bemötande av frukostvärdinnorna och bra frukost.
Rummen är rena och håller medelklasstandard. Havsutsikten var dock en besvikelse. Du kan inte sitta ner på balkongen för att se den, då måste du stå upp (helt täta och höga balkongräcken).
Hotellet ligger lite offside och det krävs buss för att komma till gamla staden. Hotellet ligger vid en trafikerad väg med dålig sikt. Farligt att ta sig över vägen och ingen trottoar utanför hotellet.

Rumstips: Spelar ingen roll om du har ett rum med havsutsikt. Du kommer inte att se något om du sitter.
Datum för vistelsen: juni 2017
Tack 43walter2015
Omdömet skrevs 18 maj 2016

Hotellet ser från utsidan inte mycket ut för världen, ligger på en ganska tråkig gata lite avsides. Personalen var alla mycket trevliga och serviceminded. Gångavstånd till bussterminalen dit flygbussarna går. Wifi (gratis) fungerade utmärkt överallt på hotellet. Frukosten var bra, gott kaffe och man kunde beställa nystekta ägg, omelett mm. Rymliga, välstädade rum. Tyvärr satte kylskåpet igång att låta rejält med jämna mellanrum (även på natten). Jag fick pedikyr på hotellets bra och mycket prisvärda spa, trevlig och duktig tjej som jobbade där.

Datum för vistelsen: maj 2016
Tack NinaCarina81
Omdömet skrevs 6 juli 2015 från mobil enhet

I år gick vår vårresa till den vackra staden i Dalmatien
Vi hittade detta utmärkta hotel på nätet och valde att stanna i åtta nätter.
Mycket trevlig personal, rummen är stora och städningen är utmärkt.
Frukosten består av ett fåtal kalla alternativ och flertal varma.
Den varma maten lagas efter din beställning. Fräscht.
Hotellet har ett bra läge i norra delen av Dubrovnik, alltså en bit från gamla stan men du har busshållplatsen precis utanför dörren och kommer du som vi med bil, så står den säkert i hotellets garage för 5€ natten.
Det här hotellet skulle vi välja igen när vi besöker Dubrovnik men då skulle vi be om ett rum med balkongen mot gatan och havet.
Vi bodde på rum 15 och vi hade taket på receptionen som terass men eftersom den är omgärdad av en ca två m hög mur ser man inte ut och solen ser inte in.
Som tur var så fanns det alltid lediga stolar vid poolen så vi kunde ta vårt eftermiddagskaffe där

Datum för vistelsen: maj 2015
Tack andersh736
Omdömet skrevs 5 oktober 2014

Trevligt hotell med väl städade och rymliga rum. Frukosten var ok och de hade en trevlig frukostvärdinna som månade om alla gäster. Hotellet ligger en bit från gamla stan men det gjorde inget. När vi ville åka dit var det bara att gå ned till busstationen ca 5 min och därifrån gick det bussar hela tiden.

Datum för vistelsen: augusti 2014
Tack tinal956
Omdömet skrevs 29 september 2013

Man känner sig som en familjemedlem, omsorg och service kan inte vara bättre. Utsikten från rummet var bedårande, och frukosten var fräsch och innehållsrik. Badrummet är stort och modernt men Wi-Fi-nätverk går att förbättra.
Hotellet ligger inom gångavstånd från strand och gamla stan. Trafiken störde inte oss.
Vi reste med en baby, som blev personalens lilla gunstling.

Datum för vistelsen: september 2013
Tack Farmor2013