“Mumms!”

Mex Cantina Bona Fide
Rankad som nr 53 av 427 Restauranger i Dubrovnik
Omdömet skrevs 8 juli 2017 från mobil enhet

Supergod vegansk pastarätt fixade dom fram här. Lite småförvirrade så fick säga att jag ville ha ett bord men god mat och trevlig personal för övrigt.

Tack Jonathan A

Omdömet skrevs 7 juli 2017 från mobil enhet

Förvirrad och dålig service av personal som inte kunde engelska så bra (!). Pastan var smaklös och torr. Ostbrickan medioker i förhållande till priset. Lysrörsbelysning drog ner mysfaktorn. Skulle inte gå hit igen.

Tack Desiree E
Omdömet skrevs 30 juni 2017 från mobil enhet

Mycket bra mat och trevlig personal till ett bra pris 5/5! Har provat en del i Dubrovnik och hittills har detta varit bäst.

Tack FredrikVenngren
Omdömet skrevs 27 maj 2017 från mobil enhet

På Bona Fide åt vi en härlig frukost med omelette, nybakat bröd med skinka och ost. De serverade också god juice och gott kaffe.

Tack hjerul
Omdömet skrevs 15 september 2016 från mobil enhet

Jättegod mat och trevlig hjälpsam personal. God mexikansk mat i rediga portioner. Motsvarar absolut förväntningarna. Extra plus för glutenfria pastarätter. Och för vegetariska rätter med smak och karaktär.

Tack Sanna B

Resenärer som tittade på Mex Cantina Bona Fide tittade också på

Dubrovnik, Dubrovnik-Neretva County

Besökt Mex Cantina Bona Fide? Berätta vad du tyckte!