“Toppen!”

Gil's Little Bistro
Rankad som nr 74 av 439 Restauranger i Dubrovnik
Kök: Franskt
Omdömet skrevs 27 juni 2018 från mobil enhet

En fantastisk sista middag i härliga Dubrovnik. Mycket fint kött, som vi fick välja vid bordet, och som tillagade med perfektion. Vinet som vi fick rekommenderat var mycket gott och passade väl till maten. Suverän dessert. Uppmärksam och vänlig personal. Rekommenderas!

Datum för besöket: juni 2018
Tack Susanna C
GilsLittleBistro, Manager på Gil's Little Bistro, svarade på det här omdömetSvarade 30 juni 2018

Dear Susanna, Thank you for this wonderfull review :)
Thank you for recognizing our effort, hope that we will see you again in short time!
Best greetings from all of us from Gil's little Bistro!
Much love

Omdömet skrevs 22 september 2017 från mobil enhet

God lunch där vi valde ett luncherbjudande till ett bra pris, tre rätter som smakade riktigt bra, bra service.

Datum för besöket: september 2017
Tack Anders333
GilsLittleBistro, Owner på Gil's Little Bistro, svarade på det här omdömetSvarade 3 oktober 2017

Dear Anders,
We are grateful for your kind comment.
Until next time!

Omdömet skrevs 9 augusti 2017 från mobil enhet

Har varit i Dubrovnik nu i 12 dagar och detta stället var utan tvekan det bästa jag ätit på. Maten var bra tillagad och snyggt upplagd! Rimliga priset och lätt att få bord.

Väldigt trevlig atmosfär och väldigt proffsig och trevlig personal!

Är ett måste i Dubrovnik!

Datum för besöket: augusti 2017
Tack adde10
GilsLittleBistro, Owner på Gil's Little Bistro, svarade på det här omdömetSvarade 13 augusti 2017

Dear Guests,
We appreciate your wish to write so nice about us. We are very happy to host the guests who recognize our effort and quality. You are one of them and you are always very welcome to our restaurant!

Omdömet skrevs 1 augusti 2017 från mobil enhet

Vi boka bord, vilket man måste då denna restaurang är populär.
Vi åt deras starter som var en pizza med tryffel och mozzarella ost. Otroligt god!
Till huvudrätt åt vi risotto och lam som var så fantastiskt mört och gott. De servera larmet med en potatismos med ost. Risotton var så perfekt gjord så man blev tårögd. Man blir lycklig i själen av sådan mat. De laga mat kärlek på denna restaurang. Lite dyrare, men värt det.

Datum för besöket: juli 2017
Tack Foodpiff

Dear Foodpiff,
You are so kind to write us feedback. It does mean a lot.
We would like to see you again.
Many thanks!

Omdömet skrevs 3 maj 2017 från mobil enhet

Åt middag på en annan restaurang. Brukar ibland ta ytterligare ett ställe för intag av efterrätt. Vilket gjordes denna kvällen. Stället ligger ingen gränd. Mysigt ställe, men svårt att få kontakt med personalen. Efterrätten var god.

Datum för besöket: april 2017
Tack Calcamma
GilsLittleBistro, Manager på Gil's Little Bistro, svarade på det här omdömetSvarade 6 maj 2017

Dear Calcamma,
Thank you for taking time to share your opinion about our little bistro!
Kind regards,

Resenärer som tittade på Gil's Little Bistro tittade också på

Dubrovnik, Dubrovnik-Neretva County

Besökt Gil's Little Bistro? Berätta vad du tyckte!