“Så billigt att vi trodde att något var fel...”

Shizuku Japanese cuisine
Rankad som nr 42 av 419 Restauranger i Dubrovnik
Omdömet skrevs 24 juni 2017 från mobil enhet

...men det var så otroligt gott och fräscht! Jättegod mat, mycket mat och snabbt och smidigt gick det.
Jag tog Dynamite Roll till förrätt och Kyckling Teriyaki till varmrätt. Hur bra som helst. Övriga familjen tog olika maki och friterad kyckling med tre dippsåser. Alla mycket nöjda.
Restaurangen ligger lite undanskymt och det var tack vare TA som vi hittade stället. Vi bokade bord inför vår vistelse för vid första besöket var det helt fullt.
Vi hade också lärt oss att betala "Dubrovnikpriser", dvs betydligt mer än i Markarskaområdet och blev positivt överraskade när notan blev ungefär halverad än tidigare middagar för oss fem. Rekommenderas varmt!

Datum för besöket: juni 2017
Tack larsgoeranb

Omdömet skrevs 13 maj 2017 från mobil enhet

Okunnig servitör, mycket dålig service, fick förrätten innan drycken! Ok mat, men förtogs av dålig service!

Datum för besöket: maj 2017
Tack 516fridar
Omdömet skrevs 22 oktober 2016 från mobil enhet

Väldigt bra och trevlig liten restaurang. Snabb och trevlig service och mycket prisvärd. Maten var jättegod och med ett bra utbud.

Datum för besöket: oktober 2016
Tack monias203
Omdömet skrevs 23 juli 2016 från mobil enhet

Otroligt god förrätt, samt sushiplatta. Personalen var kunnig och trevlig samt rekommenderade verkligen rätt. Man fick bra med info om menyn som innehöll rätt så mycket. Inte allt för dyrt.

Datum för besöket: juli 2016
Tack IgorU90
Omdömet skrevs 5 maj 2016 från mobil enhet

Fantastisk japansk mat!
Trevligt bemötande, god mat och service.
Sushi, chicken tempura och prawn tempura. Oemotståndligt!

Datum för besöket: maj 2016
Tack 161helenac

Resenärer som tittade på Shizuku Japanese cuisine tittade också på

Dubrovnik, Dubrovnik-Neretva County

Besökt Shizuku Japanese cuisine? Berätta vad du tyckte!