“Goda viner och trevlig stämning! ”
Omdöme om D'vino Wine Bar

D'vino Wine Bar
Rankad som nr 15 av 407 Restauranger i Dubrovnik
Kök: Kroatiskt, Vinbar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs augusti 13 2017 från mobil enhet

Detta ställa kan jag absolut rekommendera! Trevlig stämning och väldigt trevlig och kunnig personal! Goda viner och tapas!

Tack Maria C

Omdömet skrevs augusti 6 2017

Hit måste du gå om du vill prova på kroatiskt vin – vitt kroatisk vin är rätt så gott. Du får provsmaka flera typer vin och du får rätt så mycket vin i glaset. Trevlig personal är det också l

Tack Atle B
Omdömet skrevs augusti 1 2017 från mobil enhet

Vi gick hitt föra ett prova lite vin. Man kunde välja på att testa av Plavac drivan och de hade en meny med 3 olika viner från druvan Plavac som odlades på olika sett. Mycket mysig vinbar med mycket att välja på. Personalen är kunniga och härliga att prata med. Lokalen är mycket mysig och man kan även sitta ute i gränden.
Prisvärt!!!

Tack Foodpiff
Omdömet skrevs juli 2 2017 från mobil enhet

Perfekt för vin och en lättare middag. Vi tog en bricka med ost, bröd och kallskuret att dela på till en flaska vin. Lite pricy, men vi gillade verkligen det här stället. Bra att bryta av från övriga restauranger som ofta har nästan identiska menyer!

Tack fanny567
Omdömet skrevs juni 19 2017 från mobil enhet

En liten vinbar som erbjuder en vinprovning (själv, utan guide) med lokala viner väldigt billigt. Väl värt ett besök och ska du inte göra vinprovningen utan bara beställa flaskor/glas så kan man även sitta på dynor i trappan utanför.

Tack linnvankeppel

Resenärer som tittade på D'vino Wine Bar tittade också på

Dubrovnik, Dubrovnik-Neretva County

Besökt D'vino Wine Bar? Berätta vad du tyckte!