“Trevligaste baren i Dubrovnik!”
Omdöme om D'vino Wine Bar

D'vino Wine Bar
Rankad som nr 15 av 407 Restauranger i Dubrovnik
Kök: Kroatiskt, Vinbar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs november 2 2016 från mobil enhet

Fantastisk trevlig personal och möjlighet att prova "excellenta" inhemska viner och enklare tilltugg. Vin serveras på glas, så du kan prova många olika sorter, hög kvalité på vinerna. Missa inte denna bar!!!

1  Tack suodjaod

Omdömet skrevs september 23 2016 från mobil enhet

Mycket trevlig och avslappnad miljö. Väl värt ett besök. Kunnig och prestigelös personal. God antipasto. Big boss platter rekommenderas.

2  Tack Majon1
Omdömet skrevs juli 30 2016 från mobil enhet

Kunning personal, goda snacks och bra utbud av viner. Inte farligt dyrt. Värt ett besök om du gillar vin!

Tack Jacob W
Omdömet skrevs juli 15 2016 från mobil enhet

Vi gjorde ett besök på denna lilla vinbar i gamla stan efter att en av servitörerna hade genomfört en heldags vinprovningar på olika vingårdar. Han berättade under turen att han arbetar på D'vino och rekommenderade stället. Vi blev inte besvikna!
En provning med rött och en med vitt tillsammans med ett fat med lokala specerier blev till en riktig helkväll. Flera timmar senare kom vi därifrån med flera nya bekantskaper och många goda smakupplevelser. Missa inte deras goda ost med tryffel tillsammans med det röda vinet Mili!

1  Tack Maria B
Omdömet skrevs april 13 2016

En bra bar om man vill gå ut och prova goda viner med fördel på de lokala vinerna. Senare på kvällen så blir det mer som en bar med musik och bra stämning.

Tack Per L

Resenärer som tittade på D'vino Wine Bar tittade också på

Dubrovnik, Dubrovnik-Neretva County

Besökt D'vino Wine Bar? Berätta vad du tyckte!