“Mycket trevligt!”

Kök: Kroatiskt, Vinbar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 30 juli 2016 från mobil enhet

Kunning personal, goda snacks och bra utbud av viner. Inte farligt dyrt. Värt ett besök om du gillar vin!

Datum för besöket: juli 2016
Tack Jacob W

Omdömet skrevs 15 juli 2016 från mobil enhet

Vi gjorde ett besök på denna lilla vinbar i gamla stan efter att en av servitörerna hade genomfört en heldags vinprovningar på olika vingårdar. Han berättade under turen att han arbetar på D'vino och rekommenderade stället. Vi blev inte besvikna!
En provning med rött och en med vitt tillsammans med ett fat med lokala specerier blev till en riktig helkväll. Flera timmar senare kom vi därifrån med flera nya bekantskaper och många goda smakupplevelser. Missa inte deras goda ost med tryffel tillsammans med det röda vinet Mili!

Datum för besöket: juli 2016
1  Tack Maria B
Omdömet skrevs 13 april 2016

En bra bar om man vill gå ut och prova goda viner med fördel på de lokala vinerna. Senare på kvällen så blir det mer som en bar med musik och bra stämning.

Datum för besöket: juli 2015
Tack Per L
Omdömet skrevs 9 augusti 2015

D'vino ligger på en tvärgata till huvudgatan Stradun i gamla stan. Hade hört talas om stället innan och vi kan kan bara instämma att personalen var hängivna vinälskare. Om man är osäker rekommenderas att ta vinprovningen om tre glas, annars är det bara att beställa per glas eller flaska. Du kan även beställa olika charktallrikar till vinet.

Datum för besöket: augusti 2015
Tack tege11
Omdömet skrevs 8 augusti 2015 från mobil enhet

Härligt ställe med engagerad personal som guidar till bästa vinvalen för dig. Vi besökte D'vino 2 ggr under vår vistelse i Dubrovnik.

Datum för besöket: augusti 2015
Tack Susanna E

Resenärer som tittade på D'vino Wine Bar tittade också på

Dubrovnik, Dubrovnik-Neretva County

Besökt D'vino Wine Bar? Berätta vad du tyckte!