“Mysig kväll! ”

Kök: Kroatiskt, Vinbar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs juli 15 2016 från mobil enhet

Vi gjorde ett besök på denna lilla vinbar i gamla stan efter att en av servitörerna hade genomfört en heldags vinprovningar på olika vingårdar. Han berättade under turen att han arbetar på D'vino och rekommenderade stället. Vi blev inte besvikna!
En provning med rött och en med vitt tillsammans med ett fat med lokala specerier blev till en riktig helkväll. Flera timmar senare kom vi därifrån med flera nya bekantskaper och många goda smakupplevelser. Missa inte deras goda ost med tryffel tillsammans med det röda vinet Mili!

1  Tack Maria B

Omdömet skrevs april 13 2016

En bra bar om man vill gå ut och prova goda viner med fördel på de lokala vinerna. Senare på kvällen så blir det mer som en bar med musik och bra stämning.

Tack Per L
Omdömet skrevs augusti 9 2015

D'vino ligger på en tvärgata till huvudgatan Stradun i gamla stan. Hade hört talas om stället innan och vi kan kan bara instämma att personalen var hängivna vinälskare. Om man är osäker rekommenderas att ta vinprovningen om tre glas, annars är det bara att beställa per glas eller flaska. Du kan även beställa olika charktallrikar till vinet.

Tack tege11
Omdömet skrevs augusti 8 2015 från mobil enhet

Härligt ställe med engagerad personal som guidar till bästa vinvalen för dig. Vi besökte D'vino 2 ggr under vår vistelse i Dubrovnik.

Tack Susanna E
Omdömet skrevs juli 22 2015 från mobil enhet

Otroligt rolig idé! Fantastisk personal, speciellt ägaren Dino som jobbade snabbt, effektivt, personligt och alltid med ett leende på läpparna. Modern och ungt tänk!
Detta är ett måste om man besöker Dubrovnik!!!

Men kunde beställa in viner i ett paket, 3glas olika viner eller ett glas. Till det beställde vi in en plocktallrik med ost, bröd och skinka. Lagom middag ändå för två, om man ätit en sen eller stor lunch innan.

Tack Josefin K

Resenärer som tittade på D'vino Wine Bar tittade också på

Dubrovnik, Dubrovnik-Neretva County

Besökt D'vino Wine Bar? Berätta vad du tyckte!