“Utmärkt ”
Omdöme om Restaurant Amfora

Restaurant Amfora
Rankad som nr 33 av 437 Restauranger i Dubrovnik
Kök: Från Medelhavet, Kroatiskt, Fusion
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Middag, Leverans, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 3 juni 2018 från mobil enhet

Maten var god, personalen var mycket trevliga och läget var bra. Toppen att busstationen låg 10 m bort från restaurangen. Jag vill tipsa dig om att beställa in köttfärs ragun.

Tack Hanna H

Omdömet skrevs 11 juli 2017 från mobil enhet

Fantastiskt trevlig personal som tar sig tid att rekommendera maträtter tillsammans med en förklaring. Riktigt god mat med nybakat bröd som tilltugg.
Den traditionella biffkinden var gudalikt god men även så det skaldjur och fiskrätterna från lokala fiskare.

Bra vinlista men lite för få ölsorter.

Tack Markus Ö
Omdömet skrevs 6 juli 2017 från mobil enhet

Stannade till här av en slump. Beställde bl a ostron som var ovanligt goda. Och då har jag ätit många i mitt liv. Vinet var gott. Servicen var bra, killen som serverade oss var otroligt trevlig. Vi gick därifrån glada och nöjda.

Tack Agneta W
Omdömet skrevs 21 oktober 2016

Mysig miljö och trevlig personal, men maten höll inte måttet! Visserligen åt vi bara sallader och bordsgrannen som beställde in hamburgare såg ut att vara nöjd. Kanske ge det en chans på kvällen för ändå hört ganska gott om restaurangen, men skulle skippa att gå dit på lunch!

Tack MsT81
Omdömet skrevs 6 oktober 2016 från mobil enhet

Jättegod mat, mysig att sita även inomhus en kall oktober dag och trevlig, skojig personal! Kommer gärna tillbaka!

Tack OrintaM3

Resenärer som tittade på Restaurant Amfora tittade också på

Dubrovnik, Dubrovnik-Neretva County

Besökt Restaurant Amfora? Berätta vad du tyckte!