“Gott!”

Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 11 september 2016 från mobil enhet

Vi åt pizza båda två och var nöjda. Prisvärt. Trevlig personal och snabb service i liten mysig gränd. Passar även vid regn då de har markiser som täcker hela gränden.

Tack DUFSE

Omdömet skrevs 18 augusti 2016

De serverar pizzor och pastarätter. Mycket bra kvalitet på båda två. Ligger i en av gränderna i Dubrovniks gamla stad. Beställde pasta Bolognese och pasta Storia och båda rätterna var kanon. En annan i sällskapet åt pizza som också var bra.

Tack Globetrotter80_11
Omdömet skrevs 22 juli 2016 från mobil enhet

Ligger i en liten gränd med charmig atmosfär. Mycket serviceorienterad personal som gav flera spännande pastarekommendationer. Några i sällskapet åt pizza som smakade bra. Generösa serveringar av vin i glas. Stora kupor gav fin upplevelse. Prisvärt

Tack DP58
Omdömet skrevs 20 juni 2016 från mobil enhet

Gränden kanske inte erbjuder bästa utsikten men har mkt smaklig och prisvärd pizza samt billigt vin! /Niklas & Nathalie

Tack nwallvik
Omdömet skrevs 17 juni 2015 från mobil enhet

Denna fina pizzeria ligger på en undanskymd gräns bakom akvariet i gamla stan. Lätt att missa, utmärks bara av en diskret skylt "Storia" i början av gränsen.
Ett gott utbud av pizzor och pastarätter erbjuds till moderata priser. Vi testade två pizzor och en penne-rätt. Allt var vällagat och gott - både de vuxna och de kräsna barnen var mätta och nöjda.
Det som framför allt gör att denna pizzeria lyfter sig över genomsnittet är dock den snabba och proffsiga serveringen.

Tack Björn J

Resenärer som tittade på Pizzeria & Spaghetteria Storia tittade också på

Dubrovnik, Dubrovnik-Neretva County

Besökt Pizzeria & Spaghetteria Storia? Berätta vad du tyckte!