“Bra mat och läge ”

Rankad som nr 63 av 439 Restauranger i Dubrovnik
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 10 juni 2017 från mobil enhet

Bra mat och bra läge precis utanför muren. Svalt, skuggigt och man slipper trängseln i gamla stan. Bra priser, jumbopizzan är lagom för tre personer.

Datum för besöket: juni 2017
Tack Peter E

Omdömet skrevs 9 september 2016 från mobil enhet

Jättegod pizza på en mysig restaurang. Personalen hade svårt att dra på munnen, men kan ändå rekommenderas!

Datum för besöket: september 2016
1  Tack Eva E
Omdömet skrevs 13 juni 2016 från mobil enhet

Riktigt god pizza med lite tjockare botten än vanliga svenska, men tunnare än pan pizza. Bra service och snabb service. Ett mysigt ställe att äta och umgås med sina vänner eller sin familj.

Datum för besöket: juni 2016
Tack Hannah M
Omdömet skrevs 20 juli 2014

pizza i härlig skugga under vackra bladverk . Service av hög standard! En specialpizza med kroatisk skinka och god parmesan tillsammans med fin ruccola...! Gott! Ta inte JUMBOstorlek...då får du gå hem för en siesta!
Vi var 4 som varje lunch i 3 dagar delade en LARGE Dubrovnik , kanon!...vi masade oss ner till Banje beach sen utan att sen somna!
Billigt!

Datum för besöket: juli 2014
    • Atmosfär
Tack erfarenJKPG
Omdömet skrevs 13 september 2013 från mobil enhet

Väldigt goda pizzor och bra priser. Jag åt pizza Dubrovnik och drack 2 glas vin och betalade ~95 SEK. Mysig uteservering och trevlig personal.

Datum för besöket: september 2013
    • Atmosfär
Tack Frassah

Resenärer som tittade på Pizzeria Tabasco tittade också på

Dubrovnik, Dubrovnik-Neretva County

Besökt Pizzeria Tabasco? Berätta vad du tyckte!