“Fantastiskt ställe vid vattnet ”

Orsan Yachting Club Restaurant
Rankad som nr 58 av 427 Restauranger i Dubrovnik
Bra för: Affärsmöten, Lokal mat, Romantiska möten
Middagsalternativ: Middag, Frukost, Sent på kvällen, Lunch, Bokningar
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

En verkligen trevlig restaurang vid vattnet med god mat, hyfsade priser ( mycket prisvärt om än inte jättebilligt ) med en otroligt tillmötesgående och GLAD personal. Förutom god mat och dryck fick vi oxå många skratt
Inredningen var väldigt estetisk och tilltalande. Fick rekommendation av en ortsbo att bortse från Yachting Club i namnet. Inget snobbställe
Missa inte denna restaurang.

Tack 445carinaa
Luko M, Manager på Orsan Yachting Club Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 4 april 2018

Dear guests,
Thank you for your visit and this nice review.
We are glad that you had a good time at our restaurant and we hope to see you again.

Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Beställde mat och min vän som är allergisk hade glömt att säga till om råa morötter det var det i maten vi beställt
Inga problem
Hon fick andra tillbehör och de bjöd på sherry
Och var hur tillmötesgående som helst

Tack glader60

Dear guests,
Thank you for your visit and this review.
We are glad that you enjoyed your visit to our restaurant and we hope to see you again.

Omdömet skrevs 29 juli 2017 från mobil enhet

Vi var här med släktingar, både vuxna och äldre barn. Maten var väldigt god, bland den bästa seafood jag någonsin ätit. Kyparen var en av de trevligaste jag träffat!

Tack Jessica S
Luko M, Manager på Orsan Yachting Club Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 2 augusti 2017

Dear guests,

Thank you for your visit and this perfect review.
We are glad that you family had a great time at our restaurant.
We hope to see you again.

Omdömet skrevs 22 juli 2017 från mobil enhet

Vi var där 3 kvällar i rad då vi var så nöjda.
Andra kvällen firade vi 50 årsdag för frun. Kyparen sjöng när han serverade glassen med ett ljus i. Vi åt musslor, friterade småfisk, grillade hela bläckfiskar, havskräftor olika fiskar (tonfisk , svärdfisk mm ) som grillades och lammracks sista dagen. Vi var mycket nöjda med maten. Husets vin var mycket prisvärt. Kom ihåg att boka bord. Vid ca kl 19 var det fullt.

Tack David M
Luko M, Manager på Orsan Yachting Club Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 26 juli 2017

Dear guests,
Thank you for visiting us so may times. We are glad that we made your stay in Dubrovnik memorable and we hope to see you again next year.

Omdömet skrevs 7 juni 2017 från mobil enhet

Vi hade inte bokat bord men personalen gav oss fantastisk service och fixade det ändå. Allt från maten till serveringen var skapat med kärlek kändes det som. Solnedgången över uteserveringen var bara ett fantastiskt plus i kanten.

Tack Nathalie S
Luko M, Manager på Orsan Yachting Club Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 7 juni 2017

Dear guests,

Thank you for your visit and for taking time to write this review. We are glad that you enjoyed every aspect of your stay and we hope to see you again.
Best wishes,

Resenärer som tittade på Orsan Yachting Club Restaurant tittade också på

Dubrovnik, Dubrovnik-Neretva County

Besökt Orsan Yachting Club Restaurant? Berätta vad du tyckte!