Omdömet skrevs 4 juli 2017 från mobil enhet

Fantastisk frukostbuffé med både omelett och pan cake-kockar. Fina stora rum med sköna sängar. Bra tryck i duschen. Vi gick till systerhotellet två dagar och låg på stranden vilket var fantastiskt. Att promenera från hotellet längs med havet på strandpromenad till hamnen är att rekommendera.

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack 783maline
Ivica S, General Manager på Valamar Lacroma Dubrovnik Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 5 juli 2017

Kära gäst,

Tack för att du bodde på Valamar Lacroma och för att ta dig tid att skriva denna underbara recension.
Vi är glada att höra att du hade så mycket tid och att höra att du trivdes så mycket av hotellet.

Vi hoppas att välkomna dig igen på Valamar Lacroma!

Varma hälsningar,

---

Dear Guest,

Thank you for staying at Valamar Lacroma and for taking the time to write this lovely review.
We are happy to hear you had such a great time and to hear you enjoyed our hotel so much.

We hope to welcome you again at Valamar Lacroma!

Warm regards,

Omdömet skrevs 20 maj 2017 från mobil enhet

Det är inte något "vackert" hotell, men det ligger helt underbart, ca. 10 min utanför Dubrovnik. Rummen är ok, rena och fina men tyvärr har alla heltäckningsmattor... Jag rekommenderar superiorrummen med balkong och havsutsikt.
Alldeles utmärkt är maten! Frukost- och kvällsbuffén är jättefin, färsk och omväxlande, både för kött- och fiskälskare. Personalen är mycket omtänksam, tack Filipp och Ivan för super Service och stora leende!
Fick även en härlig massage och ansiktsbehandling på Spa Ragusa.
Ett härligt hotell, där man kan koppla av och känna sig bortskämd!

Datum för vistelsen: maj 2017
Tack tinabJ2122XX
Ivica S, General Manager på Valamar Lacroma Dubrovnik Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 22 juni 2017

Kära gäst,

Tack för att du tog dig tid att skriva denna underbara recension. Vi är mer än glada att höra att du hade så mycket tid och att höra att du tyckte om vårt hotell så mycket.

Vi hoppas att välkomna dig igen på Valamar Lacroma!

Varma hälsningar,

General direktör

---

Dear Guest,

Thank you for taking the time to write this lovely review. We are more than happy to hear you had such a great time and to hear you enjoyed our hotel so much.

We hope to welcome you again at Valamar Lacroma!

Warm regards,

Omdömet skrevs 19 oktober 2016

Hotellet ligger ca 20 minuter från Dubrovniks centrum med lokal busstransport (hållplatsen 150 m från hotellet) och avgångar var 10:e - 15:e minut till centrum och turistmålet Gamla staden. Bra, stort rum med luftkonditionering, tv m.m, rent och snyggt. Trevlig, engelsktalande, personal rätt igenom. Stor restaurangmatsal med god variation på utbudet av maträtter såväl lokala som internationella. Dock väl hög ljudnivå delvis beroende på flytten fram och tillbaka av stolarna och delvis högljudda gäster från vissa länder... Vackra omgivningar, bra ordning vid poolområdet (med poolrestaurang) närhet till fina promenadstråk utmed kustremsan.

Datum för vistelsen: oktober 2016
1  Tack Fuego4409
Ivica S, General Manager på Valamar Lacroma Dubrovnik Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 22 oktober 2016

Dear Guest,

thank you for your nice feedback. Your comments are of tremendous importance to us, because in this way we acquire complete picture of the quality level of our services.
This was really an exceptional letter; very motivating for all our employees. It is nice to read that you have enjoyed most of all our facilities and that we met your expectations.
We will be more than happy to welcome you again.
Sincerely yours,

Ivica Sabljic
General manager

Omdömet skrevs 11 oktober 2016

Jag var här på konferens i oktober 2016 och kan inte säga annat än att jag blev mycket imponerad. Hotellet är mycket stort, men förmår ändå att bli personligt. Personalen är mycket trevlig, hjälpsam och diskret. Den mat vi åt på hotellet var superb, och frukostbuffén enorm. Där finns ALLT, och lite till. Mitt rum var utmärkt, stort och rymligt och på städningen fanns inget att anmärka. Till hotellet hör både en inomhus- och en utomhuspool. Hotellet är beläget på en halvö, ca 5 km utanför den gamla staden Dubrovnik, och omgivningarna är bedårande med trevliga promenadstråk och fina stränder.

Datum för vistelsen: oktober 2016
Tack JohanF443
Ivica S, General Manager på Valamar Lacroma Dubrovnik Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 15 oktober 2016

Dear Guest,

I would like to thank you for taking time to write a positive review of the hotel Lacroma. I'm glad that you have enjoyed all our facilities; location, services, breakfast... and that you had a pleasant stay.

Thank you again for taking the time and sharing your review with us. Should the opportunity arise we would like to host you again.
Kind regards,
Ivica Sabljic

Omdömet skrevs 29 september 2016

Hade önskat lite blommor på rummet när vi anlände som en överraskning till min fästmö. Dom hade då på eget initiativ gått steget längre och lagt rosblad från hallen in till sovrummet och gjort ett hjärta av rosblad på sängen. Vilket underbart välkomnande. Resten av vistelsen uppfyllde alla förväntningar och lite till. Trevlig personal och ett bra bemötande.

Rumstips: Prisvärt att ta ett av deras superiorrum för en underbar havsutsikt.
Datum för vistelsen: september 2016
Tack Linus W
Ivica S, Hotel Residence Manager på Valamar Lacroma Dubrovnik Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 4 oktober 2016

Dear Guest,

Thank you for your excellent review and for your recommendation. Your maximum grade makes us very glad and cheerful. Special thanks for mentioning our kind staff.
i take this opportunity to congratulate you once again for your recent wedding.
We hope to welcome you again very soon,
Kind regards,

Tea Pestotnik