“Miss”
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
2 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

3 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 hjälpsamhetsröster
“Miss”
Omdömet skrevs 5 september 2017 för en vistelse i september 2017

Vi bodde 7 nätter på detta boende mitt i Old Town, Dubrovnik. Läget är perfekt på en lugn tvärgata nära huvudgatan. Rummet var superfint, nästan nytt och det fanns allt vi behövde. Bekväm säng, kylskåp och vattenkokare så vi åt oftast frukost på rummet. Trevlig och hjälpsam personal i receptionen som hjälpte till med karta och tips på bra utflyktsställen. Ingen städning ingår men vi fick nya lakan och handdukar efter fem nätter. Vi bodde på första våningen så "stadsutsikten" var huset mittemot. Det är lyhört så vi var glada att vi hade öronproppar med oss. Vi skulle gärna bo där igen!

Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Tamara B
Nivå 4 Skribent
32 omdömen
28 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 11 hjälpsamhetsröster
Omdömet skrevs 9 januari 2018 för en vistelse i januari 2018

Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera