“Bra mat och uppmärksam service ”
Omdöme om Restaurant Lanii

Restaurant Lanii
Rankad som nr 29 av 437 Restauranger i Dubrovnik
Omdömet skrevs 15 september 2018 från mobil enhet

Vi var mycket nöjda med vår middag. Vällagad mat och mycket uppmärksam och trevlig service. Till efterrätten blev vi bjudna på ett dessertvin som kompensation för ett litet missförstånd i beställningen. Vi kommer att återkomma.

3  Tack Anders E

Omdömet skrevs 14 september 2018 från mobil enhet

Vi fick vänta i över en timme (efter beställning av mat) på maten efter att vår beställning försvunnit ur deras system vilket var väldigt frustrerande då vi var väldigt hungriga.

Men situationen räddades av en fantastisk personal som var väldigt trevliga och vi verkligen märkte att de genuint tyckte det var jobbigt över att ha tappt bort vår beställning och verkligen menade det när de bad om ursäkt. Och som en extra gest bjöds vi på en fantastiskt efterrätt.

Trots att humöret kanske inte var på topp under hela middagen, rekommenderar vi ändå den här restaurangen då maten var väldigt god och personalen fantastisk.

2  Tack PalmgrenA
Omdömet skrevs 27 juli 2018 från mobil enhet

Vi letade efter något att äta i ca 40 minuter, till slut hittade vi detta stället som hade något på menyn som föll samtliga i sällskapet på läppen.
Vi blev väl bemötta av en trevlig servitör som tog bra hand om oss under lunchen.
Vi beställde in vårrullar till förrätt som skulle vara shrimp-rolls, men dom såg ut och smakade precis som våra vänners vegetariska vårrullar dock kostade dom 10 kuna mer. Huvudrätten var god, samtliga i sällskapet tog pasta rätter. Ingen i sällskapet var missnöjd men det var ingen direkt wow upplevelse, vi tyckte även att det kunde ha varit lite generösare tallrikar.
Skall även tilläggas att några gäster som satt bredvid oss blev upprörda över att kortbetalning till restaurangen skulle medföra ett växlingspåslag. Vi valde därför att betala med kontanter.

2  Tack AlexBerndt
Omdömet skrevs 3 juni 2018 från mobil enhet

Blev rekommenderade denna restaurang av vårt boende. Visade sig vara en riktig pärla bland alla restauranger som finns i gamla stan, Dubrovnik. Maten var mycket bra från förrätt till efterrätt! Personalen vänliga och hjälpsamma, fick bra råd om vin till maten. Mycket prisvärt för att vara Dubrovnik.

4  Tack Henrik Å
Omdömet skrevs 20 juni 2017 från mobil enhet

Trevlig service, fantastisk mat och mysig miljö. Antipasto, grillad tonfisk och risotto rekommenderas.

3  Tack Caroline L

Resenärer som tittade på Restaurant Lanii tittade också på

Dubrovnik, Dubrovnik-Neretva County

Besökt Restaurant Lanii? Berätta vad du tyckte!