“Mysigt och gott”

Rankad som nr 74 av 437 Restauranger i Dubrovnik
Bra för: Familjer med barn, Lokal mat, Större grupper
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Lunch, Middag, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 19 september 2017 från mobil enhet

Fantastiskt mysigt ställe i en gränd lugnt och bra läge.
Trevlig och duktig personal som tog väl hand om oss. Vi åt juicy duck som var fantastiskt god.
Vi var 4 pers som alla var mycket nöjda

Tack 363stign

Omdömet skrevs 14 juli 2016 från mobil enhet

Jätte trevlig personal som gärna gav lite extra service. Maten var god och det var mysigt att sitta i en liten gård mitt i stan.

Tack Felor2015
Omdömet skrevs 7 juli 2016 från mobil enhet

Riktigt god mat i en en ganska trång men otroligt mysig gränd i gamla stan. Mycket trevlig personal och mycket prisvärt.

Tack Anders J
Omdömet skrevs 7 juli 2016 från mobil enhet

Genuin vällagad charmig restaurang . Allt vi pt var vällagat och efterrätten: Farmors kaka var kanske det godaste den här veckan. Jättetrevlig personal ! Man bör
boka bord.

Tack Annette J
Omdömet skrevs 22 april 2016

Vi var 10 personer i blandade åldrar. Vi var där för att fira en 60-årsdag. Maten var helt fantastisk och personalen otroligt uppmärksam. Restaurangen liten, mysig, i en gränd mellan två höga hus. Dessutom mycket prisvärt, förrätt, varmrätt, några desserter och några kaffe, 4 flaskor gott kroatiskt vin + mineralvatten gick på SEK 475 per person.
Rekommenderas!

1  Tack Kerstin K

Resenärer som tittade på Marco Polo Restaurant tittade också på

Dubrovnik, Dubrovnik-Neretva County

Besökt Marco Polo Restaurant? Berätta vad du tyckte!