“God mat och bra läge!”

Rankad som nr 69 av 438 Restauranger i Dubrovnik
Bra för: Affärsmöten, Lokal mat, Särskilda tillfällen, Romantiska möten
Middagsalternativ: Middag, Lunch, Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 15 augusti 2017

Efter rekommendation gick vi hit för en finare middag. God mat, bra läge och excellent service. Populärt så rekommenderar att boka!

Tack MsT81

Omdömet skrevs 16 juli 2017 från mobil enhet

Vi hade sett reklam om att restaurangen va omnämnd i Michelinguiden och hade därav höga förväntningar. Maten var bra, men inte så pass unik att priserna var rimliga i förhållande till vad som serverades. En av förrätterna serverades dessutom i en alldeles för stor portion för att ingå bland förrätterna. Servicen var ok, men när vi frågade om det var möjligt att få en sås till en av huvudrätterna var inte detta möjligt. En restaurang av denna klass, som tar tre gånger så mycket betalt för en huvudrätt i jämförelse med exempelvis en finare restaurang i Stockholm, borde kunna erbjuda detta. Att dessutom ta 45 Kuna för en flaska vatten trots att man får betala kuvertpris är bara oseriöst och småaktigt.

2  Tack Mobile721126
Omdömet skrevs 18 juni 2017 från mobil enhet

En mysig restaurang som känns lyxig. Bra service och extremt god mat! Vi satt ute i gränden och efter att solen gått ner tar de in markiserna så att man sitter under bar himmel. Boka bord om du vill äta efter klockan 8.

Tack linnvankeppel
Omdömet skrevs 2 maj 2017 från mobil enhet

Helt klart värt att gå dit och få ett bord. Går att sitta ute och inne, samt på terassen. Härlig miljö. Bra serveringspersonal. Maten är ett av de bättre ställena i stan. Häftig upplevelse.

1  Tack Calcamma
Omdömet skrevs 14 april 2017 från mobil enhet

Trevliga servitörer, fräsch restaurang och jättegod mat. Vi fick hjälp att välja vin och det Kroatiska vita vinet vi fick till var makalöst gott!

Tack Cammen

Resenärer som tittade på Fish Restaurant Proto tittade också på

Dubrovnik, Dubrovnik-Neretva County

Besökt Fish Restaurant Proto? Berätta vad du tyckte!