“Middag på Galija”

Kök: Österrikiskt, Franskt, Italienskt, Kroatiskt
Bra för: Familjer med barn, Lokal mat, Barhäng
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Sent på kvällen, Lunch, Bokningar
Omdömet skrevs 31 juli 2017 från mobil enhet

Superfräscht ställe med kanonservice. Testa när ni är i Split nästa gång! Vi åt lasagne, spareribs och pasta med tryffel och prosciutto...

Tack chrohg

Omdömet skrevs 14 september 2016 från mobil enhet

Bra läge strax utanför gamla stan. God pizza och grekisk sallad. Tillsammans lagom stora att dela för två personer. Trevlig personal, men hade för mycket att göra. Fräsch toalett. Under 200 Kuna inklusive två stora öl.

Tack Anders L
Omdömet skrevs 21 juli 2016 från mobil enhet

Trevlig personal trots att hon hade det stressigt! Endast en tjej som skulle serva alla borden utomhus ca 8 stycken ! Vi åt tomatsås och hemgjord pasta! Helt suverän. Vi åt även en veg. Pizza som även den smakade fin, fint. kall
öl och Cola till detta. Rekommenderas varmt som lunch !

Tack Anhi2013
Omdömet skrevs 19 juli 2016 från mobil enhet

Var där två gånger och åt pizza. Första gången var det suveränt, snabb service och den godaste pizzan jag ätit.
Andra gången fick vi vänta en timme (på pizza!!) och det smakade inte alls som första gången, för mycket salt, alt att det blev för mycket/lite av någon råvara. Samt att det blev missuppfattat hur vi ville ha maten (en halva var av två olika pizzor)

Tack HannaS2439
Omdömet skrevs 18 juni 2016

Ätit en av de godaste pizzor jag ätit ( Pizza Galija ) Bra prisnivå. Fick bord utomhus, roligt att titta på folklivet utanför. Bra läge mitt i stan. Kommer tillbaka om en vecka !!

Tack Mona J

Resenärer som tittade på Pizzeria Galija tittade också på

Split, Split-Dalmatiens län

Besökt Pizzeria Galija? Berätta vad du tyckte!