“Tycker stället har allt”

Bokeria Kitchen & Wine Bar
Rankad som nr 14 av 447 Restauranger i Split
Kök: Europeiskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 14 januari 2018 från mobil enhet

Vi hade inte reserverat bord när vi kom. Dom var mycket hjälpsamma att söka fram bord till oss. Carpaccio till förrätt, risotto med räkor och musslor samt hamburgare till huvudrätt.
Dom tog fram viner som gifte sig. Allt smakade mycket bra och servicen var i världsklass.

Tack Rickard S

Omdömet skrevs 13 januari 2018 från mobil enhet

Valde stekt torsk med blomkålskräm och grönsaker. En av de godaste maträtterna jag någonsin ätit, ärligt talat!

Vi fick dock vänta rysligt länge trots att vi bokat bord :/ Men maten var så god så det var värt väntan.

Rekommenderar stället starkt!!!
Jag vill lätt käka där fler gånger :D

Tack Braidelybraid I
Omdömet skrevs 10 december 2017 från mobil enhet

Trevligt ställe!
Snabb och trevlig service som föreslog roliga inhemska viner. Maten var god.
En av de bästa i splits centrum

Tack MatNys
Omdömet skrevs 20 oktober 2017 från mobil enhet

Jätte god mat och servicen var High class, vinet vart påfyllt i samma takt som det dracks upp! Kan väl rekommendera.

Tack Sebastian R
Omdömet skrevs 15 september 2017 från mobil enhet

Var förbi på både lunch och middag på två dagar och blev lika imponerade båda gångerna. Vacker och fantastisk mat med sina rötter från Italien och Dalmatien som gifter sig med en internationell anda på både service och stämning. Prisvärd meny och lång vinlista på glas. Missa inte burratan som för mig var en liten bit av himmelriket.
Boka gärna bord för middag då det kan vara svårt att få bord som drop-in gäst!

Tack Christoffer Å

Resenärer som tittade på Bokeria Kitchen & Wine Bar tittade också på

Split, Split-Dalmatiens län

Besökt Bokeria Kitchen & Wine Bar? Berätta vad du tyckte!