Omdömet skrevs 5 augusti 2014 från mobil enhet

Royal suites har ett bra läge nära hamnen och gamla stan men ett lite lugnare kvarter (ca 5min gångavstånd). Väldigt litet hotell som jag snarare skulle vilja kalla ett B&B. Trevlig och hjälpsam personal.
Rummen är okej, rena och fräscha men inte mer.

Bodde här: augusti 2014
Tack Victwast
Omdömet skrevs 21 juni 2014

Ett litet city hotell i ett lugnt område. Det är ca 10-15 min till stranden, gamla stan, buss och färgeterminalen. Trevlig personal. Se till att boka ett rum med balkong. Kan vara värt att nämna att hotellet enbart serverar frukost.

• Bodde här: juni 2014
Tack Johanna_nonza
Omdömet skrevs 1 juni 2014

Ett fantastiskt hotell om än litet i centrums omedelbara närhet. Man har ca 5-10 min promenad till busstation, badstrand eller färjeläge. Hotellet har fräscha, nyrenoverade rum och en mycket hjälpsam personal. Trivdes oerhört bra på detta ställe vilket varmt rekommenderas för besökare till Split!

• Bodde här: maj 2014, reste som ett par
Tack nys55
Omdömet skrevs 13 augusti 2013

Ett fantastiskt hotell med 6 rum och en familjär känsla! Ägaren är så snäll och kan verkligen ge topp service. Hjälpsamma och glada. Ett kanon hotell i hjärtat av Split. Frukosten var också väldigt bra, det fanns allt man kan tänkas sig och mycket mer.

Ett litet hotell med ett stort hjärta.

Vi rekommenderar alla att åka hit!

• Bodde här: augusti 2013, reste som ett par
Tack soffyc
Omdömet skrevs 17 april 2013

Ett mycket trevligt familje hotel till rätt pris för sitt värde.
Bra läge med 2-3 min gång avstånd till centrala split.
Nyrenoverade snygga rum med mycket bra sängar.
Tillmötesgående och trevlig personal.
Jag kan varmt rekomendera detta Lilla mentrevliga hotel.
P-L Upplands Väsby

• Bodde här: april 2013, reste med familjen
Omdömen sammanställs i samarbete med Easytobook.com
Tack Pär-lars C