“Fantastiskt!”

Kök: Från Medelhavet, Internationellt, Kroatiskt
Bra för: Lokal mat
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 17 augusti 2017 från mobil enhet

Vilken service och vilken mat!
Åt en pizza "fyra ostar" som jag ärligt kan säga var en av de godaste pizzorna jag någonsin ätit. Personalen (Ante) var fantastisk och bjöd på en shot efter maten som hjälp att smälta pizzan. Tack för det!

Ett måste att besöka!

Tack JosefineSthlm

Omdömet skrevs 3 augusti 2017 från mobil enhet

Trevligt bemötande och god mat till rimligt pris. Känns mer gemytligt än inne i gamla stan. Härlig blandning av gäster, hela världen verkar representerad.

Tack Ulrika A
Omdömet skrevs 24 juli 2017 från mobil enhet

Detta är en turistig medelmåttig restaurang
Det är okej mat men inget extra
Pizzan var bränd och det fanns bara små flaskor dricka vilket gjorde att du behövde köpa flera flaskor. Det fanns 1 L flaskor men det är mycket för en person
En pizza kostar 50 kuna

Bra service och trevlig personal
Ofta fullt på kvällstid

Tack LinneaL213
Omdömet skrevs 21 maj 2017 från mobil enhet

Vi var här och åt middag på vår vistelse i Split. Maten var bra jag åt pizza och frun åt skaldjur. Personalen var mycket trevliga och servicen var bra

Tack Kjell-åke N
Omdömet skrevs 9 augusti 2016 från mobil enhet

Bodde ett stenkast från denna restaurang, som redan dag ett blev vårt favoritfrukostställe. Testa den Amerikanska frukosten och du kan hoppa över lunchen. Gott, väl tilltaget och lugnt beläget i gamla stan.

Tack Mukulele

Resenärer som tittade på Konoba Pizzeria Feral tittade också på

Split, Split-Dalmatiens län

Besökt Konoba Pizzeria Feral? Berätta vad du tyckte!