“Fantastiskt!”

Pizzeria Fortuna
Rankad som nr 110 av 474 Restauranger i Split
Kök: Pizza
Omdömet skrevs 15 augusti 2018 från mobil enhet

Vi hamnade där av en slump och vart riktigt nöjda. Vi åt tonfisk, sardiner och lamm och allt smakade väldigt gott!

Tack yasminghaddar

Omdömet skrevs 1 augusti 2017 från mobil enhet

Vi åt jättegod pasta, pizza och risotto.
Trevlig personal och bra priser jämfört med mpnga andra restauranger.

1  Tack Susanne B
Omdömet skrevs 17 juli 2017 från mobil enhet

Åt middag ganska tidigt och servicen var perfekt. Vi var två familjer som åt pizza, pasta & risotto. Allt mycket gott! Trevlig personal och mysig innergård.

Tack Linda H
Omdömet skrevs 5 juli 2017 från mobil enhet

Trevligt torg att sitta vid. Men fick vänta jättelänge på maten. Påtalade detta ,servitören sa att det var mkt för köket. Men vi såg gäster som kom senare än oss att de fick sin mat före oss. Tror de hade för lite kapacitet i köket och serveringspersonal ! Maten var väl okej,men blir inget mer besök där.

Tack Mona J
Omdömet skrevs 22 juni 2017 från mobil enhet

Tog en timme att få maten, maten var god men alldeles för lite mat. Var lika hungrig när jag lämnade stället

Tack Kurt H

Resenärer som tittade på Pizzeria Fortuna tittade också på

Split, Split-Dalmatiens län

Besökt Pizzeria Fortuna? Berätta vad du tyckte!