Omdömet skrevs 17 maj 2018

Mycket trevligt rum med glasvägg mellan sovrum och badrum. Tråkigt att betala extra för espresso vid frukosten. Kommer trots det att bo här nästa gång jag kommer till Split. Se till att boka ett rum högt upp. Fantastisk utsikt över hamnen.

Rumstips: Be att få ett rum högt upp.
Datum för vistelsen: april 2018
  • Restyp: Reste ensam
Tack Tore L
Omdömet skrevs 16 oktober 2017

Varit gäst två gånger. Rymliga rum, modern design, stort badrum, tyst på nätterna trots centralt läge. Rent och fräscht. Bra frukost utan att vara överdådig. Trevlig och hjälpsam personal. Kommer att vara gäst igen!

Datum för vistelsen: oktober 2017
Tack Mila686
Omdömet skrevs 11 juni 2016 från mobil enhet

Bästa läge, nära till stranden, gamla stan och strandpromenad.
Mycket trevlig, glad och hjälpsam personal. Allavar super trevliga. Hotellet har fin design, och högtalare o musik i rummet och toaletten. Kan verkligen rekomendera hotellet.

Datum för vistelsen: juni 2016
1  Tack Svedjo
Omdömet skrevs 3 juni 2016 från mobil enhet

Älskade detta hotell! Bara det faktum att det fanns högtalare i hela rummet som spelade jazz gjorde så mycket! Underbart med annorlunda inredningsdetaljer, roliga fåtöljer i foajén, plastdiamanter, lila kitsch ... Spat var lugnt och toppen. Saknade en utomhusbar och vägen utanför var väldigt trafikerad, men det får man ta när det ligger så centralt.

Datum för vistelsen: maj 2016
Tack Zoffan
Omdömet skrevs 30 maj 2016

Litet mysigt hotell av hög klass !
Med 100 m till strandpromenaden och gamla stan ligger
detta rena och välskötta lilla hotell. Härlig balkong med utsikt
över hamnen, välsorterad minibar och perfekt frukost. En pärla
väl värd pengarna. Rekommenderas

Rumstips: Se till att bo högt för utsikten. Vi hade 306 & 307 med bra utsikt.
Datum för vistelsen: maj 2016
Tack Charlie E