“Mr”

Skicka förfrågan
Utmärkt
1 omdöme
house
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Nivå 2 Skribent
6 omdömen
“Mr”
Omdömet skrevs 3 augusti 2018 för en vistelse i augusti 2018

Riktigt trevligt boende i gamla delen av Split. Ägare Allan mycket tillmötesgående och tipsade om lokala resmål m.m. Kan verkligen rekommendera detta boende med fräsch inredning och nära till både storstadspuls och bad.

Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
aug 5 2018
I appreciate your opinion and I'm glad you recognized our effort, it was nice to meet you and I hope to see you again !
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera