“Good hamnurgsre”
Omdöme om Toto's Burger Bar

Toto's Burger Bar
Rankad som nr 1 av 10 Smått och gott i Split

Beställde deras Classic Burger, glatt överraskad, fräsch burgare godaste jag ätit på länge, fräscha pommes frites i combon och en god öl, mycket bra kommer att gå hit igen, mycket trevlig personal

Datum för besöket: oktober 2020
Tack Rulle1
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 151)

Omdömet skrevs 7 augusti 2020 från mobil enhet

Goda burgare!!!

Tog en lunch här då vår son var sugen på burgare .
Mycket goda. Rekomenderas varmt om ni r sugna på en bra burgare !!

Datum för besöket: augusti 2020
Tack Malinski71
goodf68, Marketing på Toto's Burger Bar, svarade på det här omdömetSvarade 18 augusti 2020

Thank you for your excellent review. We hope that you will get a chance to stop by again during your stay in Split. TBB Team

Omdömet skrevs 9 augusti 2019 från mobil enhet

Bra hamburgare, trevlig personal. Inte överdrivet gott men bra käk till ett hyfsat pris. Ingen restaurang att sitta på länge, det funkar bra om man är sugen på hamburgare helt enkelt.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack jeppspepps
Omdömet skrevs 28 juli 2019 från mobil enhet

Bra burgare och bra tillbehör. Mycket svalt å skönt i lokalen då dem kör ac och stängda dörrar. Trevlig personal

Datum för besöket: juli 2019
Tack billyn031
Omdömet skrevs 22 juli 2019 från mobil enhet

Trevlig personal,mycket mat och behövde inte vänta länge. Många val av burgare. Inte många platser dock.

Datum för besöket: juli 2019
Tack G6108AXjeffj

Resenärer som tittade på Toto's Burger Bar tittade också på

Split, Split-Dalmatiens län

Besökt Toto's Burger Bar? Berätta vad du tyckte!